به گزارش ایرنا، حجت الاسلام صابری طالقانی شامگاه چهارشنبه در جشن نیمه شعبان ستاد فرهنگیان حامی دکتر روحانی در استان البرز، افزود: ولادت امام زمان (عج) را جشن می گیریم که 1183 سال از آن می گذرد که این ولادت خجسته برای هر یک از ما پیام هایی را به همراه دارد.
وی اظهار کرد: این ولادت خجسته به ابدیت پیوسته است که برای ظهورش هر یک از ما وظایف مهمی را بر دوش داریم تا شرایط ظهور آماده گردد.
وی با اشاره به سوابق مبارزاتی و کاری دکتر رو حانی از خرداد 42 تا کنون ، یاد آور شد: در دوره یازدهم ریاست جمهوری آنچه را که همه شاهد هستند اعتبار بخشیدن به جایگاه ریاست جمهوری ، آرامش و رفع التهاب در عرصه و تعامل منطقی با دنیای امروز است.
وی بیان کرد: دکتر رو حانی توانسته است با انتخاب یک تیم قدرتمند و با استفاده از ادبیات درست ، علم و دانش مورد نیاز ، 6 قدرت جهانی را پشت میز مذاکره بنشاند و پرونده 12 ساله را به نفع ایران به سرانجام برساند.
وی در ادامه به فرایند مذاکرات نفس گیر تیم مذاکره کننده دولت تدبیر و امید به مدت 1.5 سال پرداخت و تصریح کرد: خوشبختانه روند مذاکرات با منطق به گونه ای پیش رفت که ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می گوید برجام برای آمریکا منافعی به همراه نداشته است و همه چیز به نفع ایران بوده است.
این نماینده دوره ششم مجلس گفت: دولت روحانی با گفتمان منطق و ادبیات مناسب که ریشه در فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی ما دارد توانست سایه شوم جنگ را از کشور دور کند و بار دیگر استقامت ملت ایران را به رخ جهانیان بکشاند.
صابری طالقانی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در دوره خدمتش به ملت ایران به گونه ای عمل کرده که حجت الاسلام ناطق نوری به صحنه حمایت از این دولت وارد شده و اعلام کرده است که هیچ کس یا گروهی از وی برای این حمایت درخواست نکرده است بلکه خود احساس کرده برای استمرار آرامش این مملکت و رشد کشور به میدان دفاع از دولت دکتر روحانی آمده است.
وی در ادامه سخنانش تحویل دادن کشور به دولت یازدهم را به جگر زلیخا تشیبه کرد و خاطر نشان شد: چرا در آن زمانی که ایران در آمد میانگینش از هر بشکه نفت 90 تا 100 دلار بود ، وضعیت اقتصادی نامناسبی در جامعه حاکم بود و کاری برای رشد اقتصادی کشور و بیکاری نشد.
صابری طالقانی یاد آور شد: ای کاش مجری مناظره ها از این آقایانی که ادعای نجات اقتصاد ایران ، اشتغال و افزایش یارانه سه برابری را می کنند ، می پرسید چگونه بدون پشتوانه قانون و تخصیص اعتبار و درآمد ایران که معمولا از نفت و مالیات است این وعده های پوچ و دروغین را می خواهند به واقعیت بپیوندند.
وی گفت: بر اساس گزارش بانک ها ، شهرداری تهران با 60 هزار میلیارد بدهی بزرگترین بدهکار تسهیلات بانکی است.
وی با اشاره به اینکه افراد ی که مقابل دولت تدبیر و امید استاده اند چگونه جرات می کنند برای رسیدن به اهداف سیاسی اشان این همه به مردم دروغ بگویند و وارد زندگی شخصی خانواده ها شوند و با آبروی افراد آبرومند آنهم با دروغ بازی کنند و با وعده های پوچ در بخش های اقتصادی، اشتغال ، ازدواج و یارانه مردم را بازیچه خود قرار دهند.
وی یاد آور شد: قوه قضائیه اعلام کرده است که دولت یازدهم تنها دولتی است که همه وزرای آن و رئیس دولت دارایی های خود را اعلام کرده است.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه ملت ایران تشنه صداقت است افزود: رای ملت ایران به همین دولت است چون به مردم دروغ نگفته است و با صداقت ، برنامه و منطق عمل کرده است.
استان البرز 25 هزار فرهنگی شاغل دارد.
2819/1535حبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.