عباس سلطانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهاردهمین دوره مسابقات علمی عملی هنرستان های های کشور طی روزهای 18 تا 20 اردیبهشت 96 در اراک برگزار شد.
وی اظهار کرد: مرحله نهایی کشوری چهاردهمین دوره مسابقات علمی - عملی هنرجویان هنرستانهای فنی وحرفه ای کشور با هدف ترویج فرهنگ کار وکارآفرینی ، ایجاد رقابت سالم بین هنرجویان و بروز استعدادهای هنرجویان به میزبانی استان مرکزی اجرایی شد.
وی بیان کرد: این دوره از مسابقات با هدف شناسایی استعداد های برتر هنرجویان و توسعه مهارت کار آفرینی در هشت حوزه برگزار شد.که در مرحله عملی این مسابقات با حضور 234 هنرجو از سراسر کشور 19 اردیبهشت در هشت هنرستان استان مرکزی برگزار شد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: رویکرد مسابقات علمی - عملی هنرستان ها این است که دانش آموزان بتوانند مهارت های تئوری آموخته خود را به عمل در آورند.
سلطانیان در ادامه به شرکت 8 هنرجو از البرز در این دوره از مسابقات اشاره کرد و یاد آور شد: در این دوره از مسابقات نیلوفر جابری در رشته گرافیک از هنرستان ولایت ناحیه 3 کرج رتبه اول کشوری را کسب کرد.
وی از حامد صولتی در رشته الکتروتکنیک از هنرستان شهید صدوقی ناحیه 3 کرج ، شمیم شمسی در رشته پویانمایی(انیمیشن) از هنرستان مهندس تقوی ناحیه 1 کرج و زهرا محمدی فیروز در رشته حسابداری بازرگانی از هنرستان 17شهریور ناحیه 1 کرج نیز رتبه دوم را ازآن خود کردند.
وی تصریح کرد: علی اصغر سرائی در رشته نمایش از هنرستان هنرهای زیبا ناحیه 1 کرج نیز به مقام سوم کشوری دست یافتند.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.