به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ سرهنگ پاسدار عظیم سرداری در جلسه بررسی طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در اردبیل اظهار داشت: امسال براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار و 300 واحد تولیدی زودبازده و کوچک در سطح استان اردبیل توسط بسیج سازندگی اجرا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با راه‌اندازی این واحدها برای دو هزار نفر اشتغالزایی خواهد شود که این امر گام مهمی در راستای تحقق شعار سال و توسعه تولیدات و اشتغال در سطح استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم اردبیل بیان کرد: در سال گذشته در قالب گروه‌های جهادی 24 هزار نفر به مناطق محروم اعزام شدندو 87 طرح عام‌المنفعه و زودبازده در این مناطق اجرا شده است که امسال نیز این امر تداوم می‌یابد.

سرداری با اشاره به مشارکت گروه‌های مختلف در قالب طرح هجرت تصریح کرد: به طور متوسط سالانه 20 هزار نفر دانش‌آموز، دانشجو و طلبه و بیش از 100 تیم پزشکی در این طرح مشارکت کرده و خدمات مختلفی به ساکنان مناطق محروم استان ارائه می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در اردبیل خبر دادو افزود: این طرح امسال از سوی بسیج سازندگی استان با هدف کاهش فاصله بین کشاورز نمونه و معمولی، جلوگیری از تخریب اراضی و افزایش بهره‌وری در 400 روستای استان اردبیل اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه 16 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال گذشته با هدف کارآفرینی و اشتغال در استان اظهار کرد: این میزان تسهیلات به یک هزار و 140 نفر متقاضی برای راه‌اندازی واحدهای اشتغالزا ارائه شده است و امسال نیز ارائه این تسهیلات تداوم می‌یابد.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 642873
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.