فتح‌الله حقیقی در آئین نکوداشت مقام معلم و یادبود شهادت استاد مطهری که صبح امروز در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، اظهار داشت: ضریب نفوذ اینترنت در جامعه ما بالای 85 درصد است و 73درصد از مردم ما عضو شبکه‌های اجتماعی هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز با بیان اینکه اوقات فراغت جوانان با خانواده از 2 ساعت در روز به 20دقیقه رسیده است، گفت: نحوه استفاده درست از فضای مجازی مهم است و هیچ کس نمی‌تواند صورت مسئله فضای مجازی را پاک کند بلکه باید به جوانان آموزش استفاده صحیح از آن را بدهیم.
وی اضافه کرد: علی رغم همه موارد معلمان ما روش‌های استفاده صحیح از فضای مجازی را به جوانان ما آموزش داده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات استان البرز درباره برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان البرز، اظهار داشت: روز پنج‌شنبه هفته جاری اسامی افراد تایید صلاحیت شده اعلام می‌شود و این افراد می‌توانند تبلیغات خود را تا روز 27 اردیبهشت‌ ماه داشته باشند.
معاون استاندار البرز با بیان اینکه انتخابات در 6 شهر استان البرز به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: از هفته گذشته در میادین این شهرها سیستم اخذ رای در جهت رفع اشکالات آن نصب شده است و به صورت نمادین اقدام به رای گیری می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی ما از برگزاری انتخابات ارتقاء وحدت و اتحاد است، بیان کرد: آنچه که به دنبال آن هستیم جاری کردن ارکان انتخابات است و شرایط هیچ کاندیدای نسبت به فرد دیگری تفاوت ندارد.
حقیقی با بیان اینکه گذشته و آسیب شناسی انتخابات نشان می‌دهد که باید قانون را رعایت کرد، افزود: برخی از کاندیداها در شعارهای خود از خطوط قرمزی رد می‌شوند که حتی رئیس‌جمهور هم نمی‌تواند آنها را عملی کند.
معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه شعار تمام کاندیدها را فایل کرده‌ایم و بعد از انتخابات همه آنها را منتشر می‌کنیم، عنوان کرد: از تمام کاندیدهای شورا تقدیر می‌کنم چون سبب رشد 15درصدی مشارکت مردم در انتخابات شده‌اند.
وی در پایان اضافه کرد: همه ما در مقابل جمهوری اسلامی ایران مسئولیم تا مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 642150
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.