حاجی رضا شاکرمی در مراسم مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان که ظهر سه‌شنبه با حضور مقامات قضائی در باشگاه میلاد برگزار شد، بابیان اینکه رسیدگی به امور اقتصادی و اجتماعی خانواده زندانیان تحت پوشش ازجمله فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان محسوب می‌شود، اظهار کرد: آثار مجازات زندانیان نباید به خانواده افراد منتقل شود.
شاکرمی بابیان اینکه این انجمن تشکیل‌شده تا از آسیب‌ پذیری دیگر اعضای خانواده زندانیان جلوگیری شود، افزود: اصل بر فردی بودن مجازات است، خانواده زندانیان به سبب زندانی شدن سرپرست خود به‌گونه‌ای مجازات می‌شود.
رئیس هیئت‌ مدیره انجمن حمایت از زندانیان کرج خاطرنشان کرد: بازدید از ۳۰۰ خانواده مددجو متقاضی مساعدت و تحت پوشش قرار دادن آن‌ها ازجمله اقداماتی محسوب می‌شود که طی سال گذشته انجام‌گرفته است.
وی با اعلام اینکه این انجمن حدود سه دهه مشغول فعالیت است، گفت: رسیدگی به امور بهداشت و درمان و امور تحصیلی فرزندان مددجویان از جمله فعالیت این انجمن به شمار می‌آید.
دادستان عمومی انقلاب مرکزاستان البرز با تأکید بر اینکه کمک برای آزادی ۳۳ زندانی به مبلغ ۲۰۶ میلیون تومان انجام‌شده است، افزود: به مراکز تأمینی نیز مساعدت لازم انجام‌شده است.
شاکرمی پرداخت سبد کالا به مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان و ارائه خدمات بهداشتی به ارزش ۲۸۶ میلیون تومان را از دیگر اقدامات انجام‌ گرفته در سال گذشته برشمرد و گفت: کمک و مساعدت به مددجویان بدون ملاقات و هزینه‌های درمانی به زندان‌های استان البرز به مبلغ ۱۳۴ میلیون تومان صورت گرفته است.
دادستان عمومی انقلاب مرکز استان البرز با تأکید بر اینکه این انجمن رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده که افتخاری برای استان البرز محسوب می‌شود، گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مجموع درآمد مجمع در سال گذشته بوده است.
وی با اشاره به اینکه درصدد ایجاد درآمدی پایدار برای انجمن حمایت از زندانیان هستیم، تصریح کرد: مجموع هزینه‌های انجمن در سال گذشته به مبلغ ۲۹۲ میلیون تومان و سود خالص از مجموع اعتبار یک میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان بوده است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 641920
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.