به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی البرز، تیم پرومکس انجمن دانشجویی مکانیک این دانشگاه در رویداد ملی کسب و کار در حوزه فناوری فضایی که تحت عنوان نوآوردگاه در مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان برگزار شد، توانست با ارائه عصای سفید هوشمند به مقام اول دست یابد.
در مسابقات نوآوردگاه کارآفرینی با کاربردهای فضایی با حضور 86 نفر برگزار شد که در مرحله پایانی و از میان 10 تیم شرکت کننده ، تیم ویراف با طراحی عصای سفید هوشمند موفق به کسب مقام اول شد.
در نخستین جشنواره علمی،پژوهشی و فناوری مراکز عالی و دانشگاه های استان البرز هم تیم آدمون موفق به کسب مقام برترین تیم در زمینه طراحی اختراعات نوین و بومی سازی آن در کشور گردید و در مسابقات مکانیک سیالات در اصفهان هم در دو بخش ساخت نماهنگ و پروژه های عملی تیم آدمون به ترتیب مقام دوم و چهارم این مسابقات در بین 28 تیم شرکت کننده از دانشگاه های سراسر کشور را به دست آورد که در بخش پروژه عملی با ساخت ویسکومتر موفق شد امتیازهای لازم را از نظر دقت اندازه گیری، نوآوری و هزینه ساخت کمتر کسب کرده و به مقام چهارم مسابقات برسد.
همچنین در جشنواره اختراعات و تکنولوژی های برتر که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد هم اختراع پمپ هیدرولیکی تیم آدمون به عنوان یکی از طرح های برگزیده جشنواره منتخب شد.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.