به گزارش ایرنا، عبادالله کامکار در نهمین جلسه هیات بازرسی انتخابات استان البرز که پیش از ظهر سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، هیات های بازرسی استان تشکیل و حوزه وظایف آنها مشخص است افزود: تمهیدات و تدابیر لازم برای تحقق وظایف محوله در خصوص انتخابات اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه با توجه اهمیت امر، در انتخاب سربازرسین دقت لازم صورت گرفته ادامه داد: تاکنون 10 جلسه استانی و 26 جلسه در شهرستان ها در حوزه بازرسی انتخابات تشکیل شده است.
کامکار گفت: همکاری فرمانداران برای تامین منابع سخت افزاری و نرم افزاری انجام گرفته تا شاهد برگزاری انتهاباتی پرشور باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز خاطرنشان کرد: انتخاب بازرسین و سربازرسین با توجه به صلاحیت افراد صورت گرفته که در این رابطه مکاتبات لازم با دستگاه های اجرایی در خصوص آزاد کردن وقت افراد مورد نیاز انجام شده است.

کامکار اضافه کرد: آموزش بازرسان و سربازرسان برای دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا جز دستورالعمل هایی بوده که در سطح استان البرز اجرایی شده است، همچنین اهتمام جدی بر اجرای دقیق دستورالعمل های واصله و هماهنگی لازم با فرمانداران در خصوص وظایف محوله انجام گرفته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز بیان کرد: رفع عیب و نقص در درون و برون از حوزه های انتخابیه به طور جد توسط بازرسان رصد و پیگیری خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان ها باید توجه لازم در خصوص دفترچه آموزشی بازرسین و سربازرسین شعب اخذ رای داشته باشند، گفت: کتاب اموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است، اموزش بازرسان با توجه به مطالعه این کتاب تمکیل تر خواهد شد.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.