به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، اولین کارگروه «تاب‌آوری اجتماعی» به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز و با حضور" الهه ابوالحسنی" مشاور استاندار در امور بانوان و خانواده در محل استانداری و در قالب 30 سازمان مردم نهاد برگزار شد.
الهه ابوالحسنی با اعلام این خبر افزود: نخستین کارگاه آموزشی تاب آوری اجتماعی با مشارکت اعضای سمن های فعال در استان تشکیل و شیوه های مشارکت جمعی در اجرای طرح های اجتماعی گروهی به آموزش گذاشته شد.
وی با بیان اینکه این سلسله کارگاه هی آموزشی در 6 جلسه طی 6 ساعت برگزار خواهد شد، افزود: در این کارگاه اعضای سمن ها نسبت به مسائل خانواده های آسیب پذیر آشنا شده و راهکاری علمی را آموزش می بینند تا در مرحله اجرا وارد فاز عملیاتی شوند.
مشاور استاندار درامور بانوان و خانواده ادامه داد: یکی از مولفه ها و نکات کلیدی در حوزه مسائل اجتماعی این است که خانواده ها تقویت شوند براین اساس با آموزش اعضای سازمان های مردم نهاد توانمند سازی خانواده های آسیب پذیر در استان هستیم.
گفتنی است،این کارگاه با حضور اعضای سمن های فعال در زمینه های محیط زیست، جوانان و خانواده، کودک و کودکان کار، بهداشت و سلامت ..برگزار شد و مباحثی همچون ایجاد انگیزه های فعالیت جمعی و مشارکتی، تاثیر کار گروهی بر افراد و گروه ها و به اشتراک گذاری در این نشست مورد تبیین قرار گرفت.

 

46

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 640946
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.