به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، فتح الله حقیقی در بازدید از روند مانور انتخابات تمام مکانیزه در مشکین دشت با اشاره به اینکه در 6 شهر استان البرز انتخابات تمام مکانیزه شورای اسلامی برگزار می شود افزود: بر این اساس برای آشنایی مردم و کاربران با روند اخذ رای و همچنین رفع نواقص و موانع احتمالی، مانور انتخابات تمام مکانیزه برگزار می شود.
وی ادامه داد: سقف زمان اخذ رای با صندوق های مکانیزه 2 دقیقه است که افراد معمولی تا یک دقیقه و افراد کم سواد و بی سواد زمان بیشتری را نیاز دارند.
حقیقی گفت: مانور انتخابات تمام مکانیزه تا 26 اردیبهشت ماه در 6 شهر کمالشهر، محمدشهر، نظرآباد، هشتگرد، مشکین دشت و ماهدشت ادامه خواهد داشت، تا شهروندان در زمان اخذ رای در 29 اردیبهشت با مشکل مواجه نشوند.
وی همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه را برای اخذ رای ضروری دانسته و افزود: شهروندان باید پیش از حضور در پای صندوق های رای کد کاندیداهای مورد نظر را یادداشت کرده و به سرعت وارد کنند.
معاون استاندار اضافه کرد: صندوق های مکانیزه برای افراد کم سواد نیز بسیار کمک کننده است چراکه نیازی به نوشتن نام کاندیداها نیست و با ثبت کد، تصویر داوطلب نیز نمایش داده می شود و افراد می توانند از انتخاب خود اطمینان حاصل کنند.
وی گفت: افراد کم سواد و یا بی سواد، فرد مورد وثوق خود را برای مساعدت همراه داشته باشند چراکه افراد مسئول در شعب، اجازه دخالت در این امر را ندارند.
حقیقی افزود: نتایج انتخابات مکانیزه در 6 شهر البرز در مدت یک ساعت احصا شده و قابلیت اطلاع رسانی دارد.
پیش از بازدید از روند انتخابات تمام مکانیزه، اعضای ستاد انتخابات استان البرز، در مزار شهدای گمنام مشکین دشت حضور پیدا کردند.

 

46

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 640944
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.