به گزارش ایرنا، به منظور تکریم مقام شامخ معلم و گرامیداشت هفته معلم تعدادی از مدیران کل و معاونان دستگاه های اجرایی استان البرز به نمایندگی از استاندار ماموریت یافتند تا پیام تبریک سیدحمید طهایی را به مدارس استان ابلاغ کنند .
به همین منظور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با حضور در دبیرستان نمونه مردمی تیمسار شهید فلاحی ضمن آشنایی با فعالیت های این مدرسه نمونه و حضور در کلاس های درس از زحمات معلمین این مدرسه تقدیر کرد.
مسعود کریمی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد علم و اخلاق شهید مطهری افزود: پیشرفت های کنونی کشور و توسعه یافتگی در عرصه های مختلف علمی و صنعتی مرهون زحمات و تلاش شما عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت بوده و نقش معلمین در شکوفایی استعدادها در جامعه را نمی توان نادیده انگاشت.
همچنین در این مراسم خانم جعفری مدیر موفق این مجموعه ضمن تشریح عملکرد آموزش و پرورش این مدرسه که اکثرا با مشارکت هیات امنا و معلمان دلسوز انجام می گیرد ،کسب عناوین مختلف در رشته های نانو تکنولوژی ، جشنواره علمی دانش آموزی ابن سینا ، مسابقات بزرگ علمی، آزمایشگاهی و مهارتی پژوهشگران معلم ، مسابقات قرآنی ، محاسبات ذهنی ریاضی ، و جشنواره زیست فناوری و همچنین کسب رتبه های برتر مسابقات فرهنگی، هنری و مسابقات قرآنی ، عترت و نماز را جزو افتخارات این موسسه آموزشی برشمرد.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.