علی قنبر زمانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری کرج افزود: دستگاه های اجرایی باید برنامه های عملیاتی خود را اعلام کنند چراکه جامعه بدون برنامه به نتیجه نمی رسد.
وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید برنامه های خود را فصل به فصل اعلام کرده و علل عدم تحقق آن را نیز بیان کنند و باید این نکته را مد نظر قرار داد جامعه ای که درآن قانون نباشد به سرانجام نمی رسد .
زمانی با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و طرح غنی سازی اوقات فراغت افزود: دستگاه های اجرایی که دراین زمینه فعالیت دارند نیز باید هرچه بیشتر برنامه کاری خود را اعلام کنند و نواقص سال گذشته را برطرف سازند .
وی افزود: امروز افتتاح خانه جوان را در البرز شاهدیم که گامی موثر دراین زمینه به شمارمی رود و با اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه های اجرایی برای ورزش گامهای موثرتری نیز برداشته می شود .
زمانی در ادامه به اقدامات موثر دربخشهای مختلف در استان البرز پراخت و گفت: امروز در حوزه درمان شاهد دو هزار و 100 تخت فعال بیمارستانی هستیم اگرچه نسبت به متوسط کشوری پایین است ولی گامی سازنده به شمارمی رود .
زمانی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به در پیش بودن دوانتخابات مهم سال 96 باید تمام امکانات مدنظر فرمانداری و بخشداری در اختیار حوزه انتخابات قرار گیرد .
وی ادامه داد: تعلل دراین زمینه جایز نیست دستگاه های خدمات رسان نظیرآب ، برق ، تلفن و گاز نباید نسبت به قطع این امور رفاهی درارگانهای دولتی و آموزش و پرورش اقدام کنند .
فرماندار ویژه کرج اضافه کرد: همه ما مکلف به اجرای مر قانون هستیم و اگر درمقابل این مباحث بی تفاوت باشیم بی نظمی به بار می آید .
وی با اشاره به نزدیک شدن به عرصه مهم مشارکتی (انتخابات ) گفت:تمام حفاری ها از سوی دستگاه های خدمات رسان برای جلوگیری از وارد آمدن صدمه به فیبرنوری باید تبه مدت 72 ساعت یعنی یک روز قبل و بعد از انتخابات تعطیل شود.
زمانی افزود: کشیک دستگاهای اجرایی باید اعلام شود ،بازدیدهای بهداشتی از مراکز طبخ غذا ضروری است .
وی ادامه داد: فعالیت کارمندان درساعات اداری درستادهای انتخابات ممنوع است و همچنین نباید از امکانات دولتی کارمندان استفاده کنند .
زمانی یادآورشد: شمار شعب اخذ رای کرج درانتخابات پیشین 625 شعبه بود که به 666 شعبه افزایش یافت .
دراین نشست امام جمعه گرمدره نیز بر رعایت اخلاق محوری و عمل محوری تاکید کرد .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 640484
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.