به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ، سعید فیروزگاه فرا رسیدن روز جوان را به جوانان غیور و با استعداد کشور عزیزمان ایران تبریک گفت و افزود: جوانان به عنوان نیروهای فعال در هر جامعه ای از سرمایه های اجتماعی و محور حرکت جامعه به سوی توسعه پایدار هستند.
وی، اعتلاء و پویایی هر جامعه را در گرو وجود جوانانی دانست که در درون آن جامعه پرورش یافته و برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود، آینده ای بهتر برای هم نوعانشان رقم می زنند.
رئیس سابق کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: امروز با شناختن نیاز ها و دادن امکانات مناسب به نسل جوان و مبارزه هدف دار با هجمه فرهنگی استکبار و تبیین شخصیت حضرت علی اکبر (ع) برای این نسل می توان به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفت و کشور را برای همیشه از تمامی آسیب ها ایمن ساخت.
به گفته فیروزگاه جوانان ایران اسلامی همواره به‌ واسطه پیروی از اهل‌بیت (ع) و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته‌اند.
سعید فیروزگاه یازدهم شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز "جوان" را به همه جوانان این مرز و بوم و بویژه جوانان کلانشهر کرج تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: با بهره مندی از نیروی خلاق و جوان با همکاری و مساعدت تمامی دستگاه های اجرایی، در زمینه بهبود شرایط اشتغال و ازدواج جوانان این کلانشهر اقدامات موثری داشته باشیم و شرایط را برای حضور محوری آنها در توسعه شهر فراهم نماییم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 640346
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.