به گزارش ایرنا، سید علی آقازاده عصر یکشنبه در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی دکتر روحانی توسط حزب اعتدال و توسعه در البرز، افزود: دولت یازدهم در سال های 92 تا 95 هدایای تمامی ورزشکاران را پرداخت و حتی تعهد دولت قبل را نیز در این زمینه تحقق بخشید.
رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه گفت که دوره دوم دولت تدبیر و امید دوره طلایی و منحصر به فرد خواهد بود و افق بسیار امیدوار کننده ای در مسایل سیاسی و اقتصادی به همراه خواهد داشت.
وی افزود: دولت تدبیر و امید در دوره دوم می تواند بسیاری از مشکلات و مسایل کشور را برطرف کند چرا که برنامه ریزی های بسیار خوبی در زیر ساخت ها در سراسر کشور صورت پذیرفته که در چهار سال بعد باید نتیجه بدهد.
وی اضافه کرد: چهار سال پیش در چنین روزهایی مردم به دنبال کسی بودند که مشکلات کشور را که زمانی در اوج ضعف بود، برطرف و کسی را می خواستند که کشور را به سمت آرامش، امنیت، رونق اقتصادی، شور و نشاط و تدبیر هدایت کند.
آقازاده گفت: مردم در آن روزها با رای خودشان نشان دادند که از بحران و حاشیه سازی ها و سوء مدیریت ها پرهیز می کنند و امروز پس از گذشت بیش از سه سال و نیم کشور دوران بسیار پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و اگر بخواهیم کارنامه آقای روحانی را بررسی کنیم، مردم ما آرامش نسبی و تثبیت و در کنار آن رشد سیاسی، امنیتی و اقتصادی را تجربه کرده اند.
وی ادامه داد: این موفقیت های دولت در حالی به دست آمد که کشور را در شرایطی به دست گرفت که در وضعیت بسیار وخیمی بخصوص از لحاظ اقتصادی به سر می بردیم و دچار تحریم های پی در پی بودیم، اما دولت تدبیر و امید ثابت کرد که با مذاکره، تدبیر و انتخاب راه منطقی می توان بزرگترین مشکلات هر کشوری را برطرف کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امروز برجام با تلاش و کوشش این دولت به دست آمده و می تواند برای بسیاری از کشورهایی که با مشکلاتی نظیر کشور ما درگیر هستند، الگو باشد.
آقازاده گفت: در چهار سال پیش کشتی اقتصاد کشور ما به گل نشسته بود و با رشد اقتصادی منفی هفت درصد مواجه بودیم، اما با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این رشد منفی به حدود دو درصد مثبت رسید بدون اینکه هیچ گونه تزریقی به منابع اقتصادی کشور شده باشد.
شهردار سابق کرج در ادامه با اشاره به سخنان برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری مبنی بر برقراری کارانه و افزایش یارانه ها، اظهار داشت: اگر بخواهند یارانه را به 150 هزار تومان برسانند باید بنزین لیتری چهار هزار تومان به فروش برسد، قیمت کالاهای اساسی باید چهار برابر شود، این افراد فکر می کنند مردم فهم ندارند.
آقازاده گفت: صحبت های این کاندیداها دیگر امروز خریداری ندارد و هشت سال با این شعارهای عوام فریبانه سر مردم کلاه گذاشته اند.
وی در ادامه به خدمات دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: تنها در بعد بیمه بیش از 11 میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه های درمانی قرار گرفته اند و دیگر دغدغه خرید دارو و درمان را ندارند، دولت با همین بضاعت کم توانست کارهای بسیار بزرگی را انجام دهد.
آقازاده در ادامه تاکید کرد: هر چقدر میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای بیشتر باشد علاوه بر اینکه به توصیه رهبری عمل شده است، توانسته ایم در پیروز کردن نظر مردم با انتخاب اصلح و رییس جمهوری که بتواند این راه چهار ساله را ادامه دهد به کشور کمک کرده ایم.
وی افزود: با حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت نشان می دهیم که مردمی هستیم با اراده قوی ومصمم و این فرصت را باید در اختیار دولت تدبیر و امید بگذاریم.
معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و گفت: با توجه به هماهنگی هایی که بین گروههای سیاسی در کرج شده مردم برای اولین بار به لیست های سیاسی اعتماد کنند .
آقازاده افزود: توصیه ما این است که مردم به این لیست ها اعتماد و به احزاب شناخته شده رای بدهند چرا که حزب همیشه پاسخگو است.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.