به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی در مراسم افتتاح خانه جوان که بعد از ظهر یکشنبه برگزار شد، افزود: انتظار و توقعی که به نسبت جمعیت از خانه جوان وجود دارد، بسیار بیشتر از مکان فعلی است.
وی ادامه داد: این مکان با تلاش های فراوانی آماده شده و به بهره برداری رسید چراکه اکثر جامعه ما جوان بوده و نیاز است توجه بیشتری به این ظرفیت صورت گیرد.
طهائی گفت: برنامه هایی که در این مکان توسط اداره کل ورزش و جوانان البرز برنامه ریزی می شود و جوانانی که بخشی از نخبگان و خبرگان استان هستند، از این طریق در آینده حرکت هایی بزرگ صورت می گیرد.
وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان بسیار فعال بودند ولی محدودیت های بسیاری نیز سر راه آنها وجود داشت اما اکنون شرایط برای اقدامات بزرگ فراهم است.
استاندار البرز اضافه کرد: این مکان می تواند یک پله و شتاب گر برای جوانان باشد چراکه استان البرز قطب علم و فناوری کشور است و از این امکان می توان برای پیوند جوانان با مراکز علمی و پژوهشی بهره برد.
امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز با اشاره به اینکه تعداد سمن های فعال در عرصه ورزش و جوانان به 144 مورد افزایش پیدا کرد، افزود: این سازمان های فعال به دلیل نداشتن مکان مناسب برای برگزاری جلسات در پارک ها و سایر مکان های عمومی جلسات خود را دنبال می کردند.
وی ادامه داد: نیاز به خانه جوان همواره محسوس بود ولی اکنون این اقدام برای جبران کاستی ها صورت گرفته و جوانان می توانند از این امکان استفاده کنند.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.