به گزارش ایرنا، صلاح الدین دلشاد شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح ستاد مردمی دکتر روحانی در فلکه اول شهرستان فردیس، افزود: دوران های خیلی سختی را قبل از دولت تدبیر و امید لمس کردیم.
وی خاطرنشان کرد: بی اخلاقی، بی حرمتی ها و به باد دادن ثروت مردم را شاهد بودیم و بدتر از همه طوری کشور ایران را به دنیا نشان دادند که انگار خطری برای همه جهان است و هر روز یک قطعنامه جدید بر علیه ایران تصویب می شد.
دلشاد افزود: آقای روحانی و دولتش درست عکس دولت قبلی عمل کرد، ابتد اخلاقیات را در کشور حاکم کرد، رفتار اعتدال منشانه باعث شد آن جنگ هایی که داخل ملت ایران بود تبدیل به صلح شود، همه در مسیری که امام و رهبری می خواست قرار گرفتند ایران هراسی را تبدیل به ایران دوستی کردند.
دبیر حزب اعتدال و توسعه البرز گفت: وزارت خارجه کشور عزیزان دلسوز و انقلابی و رزمندگان سیاست روزها و ماه ها در مقابل 5 ابرقدرت چنان مقتدرانه ایستادند که رییس دولت آمریکا می گوید سر ما کلاه رفت.
وی خاطرنشان کرد: سازمان برنامه بودجه را دولت قبلی منحل کرده بود، یعنی مغز تفکر و برنامه ریزی اقتصادی کشور را در یک روز متلاش کرد، من شاهد کارشناسانی بودم که پس از 22 سال کار با مدارک دکتری و فوق دکتری، به آنها گفتند بروید برای خودتان ردیف پیدا کنید.
وی گفت: دورانی را در دولت قبل گذراندیم که بانک های جهان با کشور ایران تعامل نداشتند، نمی توانستیم نفت بفروشیم، با وجود این بیشترین درآمد نفت برای همان دوران بود اما معلوم نشد که این درآمدها کجا رفت؟
وی افزود: کشتی های ایران در بندر بوشهر و بندرعباس لنگر انداخته بودند، حتی کشتی ها را بیمه نمی کردند، جرات نداشتند چند کیلومتر جلو بروند اما در دولت روحانی این مشکلات مرتفع شد.
دبیر حزب اعتدال و توسعه استان البرز گفت: آیا نباید از چنین دولتی تشکر کرد که با درایت، عقلانیت و برنامه ریزی کشور را دوباره احیاء کرد.
دلشاد افزود: کسی جرات نداشت در کشور ایران سرمایه گذاری کند، اما اکنون در صف ایستاده اند برای اینکه در ایران سرمایه گذاری کنند.
وی اظهار داشت: در این 37 سال نمی توانستیم یک هواپیما و حتی یک قطعه از هواپیما بخریم، یک قطعه را چند برابر قیمت می خریدیم، اما اکنون قرارداد 20 ساله برای خرید هواپیما با کشور ایران بستند.
7417/1535خبرنگار:منصورجمشیدی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.