به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حجت الاسلام فیاضی در دیدار اعضای ستاد برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی استان، با بیان اینکه عزّت و پیشرفت ایران اسلامی مرهون فرهنگ ناب اسلامی و از برکات اعتقاد قلبی به امامت و ولایت است، اظهار داشت:
در طول تاریخ ایران بعد از اسلام، شاهد هستیم که فرهنگ رضوی در جای جای زندگی مردم رسوخ کرده و تأثیر بسزایی در تدین آنها داشته است.

فیاضی، بر آمادگی این مجموعه جهت مشارکت در تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره تأکید کرده و افزود: این مجتمع آمادگی دارد در حوزه تهیه و فروش کتب جشنواره با تخفیف ویژه، تبلیغات محیطی و تبلیغات رسانه ای مشارکت داشته باشد.

وی، مجتمع فرهنگی ولایت را بعنوان یکی از کامل ترین مجموعه های فرهنگی در حوزه مذهبی در سطح کشور معرفی کرده و خاطرنشان ساخت: در این مجتمع، نمایشگاه و فروشگاه البسه عفاف و حجاب، کتب حوزه های مختلف علمی فرهنگی و مذهبی، اقلام مذهبی، قرآن کریم و ادعیه، اسباب بازی و بازیهای فکری برای کودکان، سالن همایش و نمایشگاه برپا شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در این جلسه، ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین مجموعه فرهنگی در استان، مشارکت مجتمع فرهنگی ولایت در جشنواره کتابخوانی رضوی را مایه قوت قلب و برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره در استان ذکر کرده و گفت: مشارکت این مجموعه در برنامه های فرهنگی، نشانگر توانمندی وظرفیت های بالقوه مجمتمع فرهنگی ولایت در حوزه فرهنگ است.

رباب عزیزخانی، جشنواره کتابخوانی رضوی را دارای نتایج و برکات فراوان برای جامعه دانسته و افزود: تشویق مردم به کتابخوانی و نهادینه کردن عادت به مطالعه در کنار ترویج فرهنگ رضوی و معرفی معارف امام رضا(ع) از مهمترین نتایج این جشنواره است.

این مسئول، استقبال دستگاههای فرهنگی استان و مؤسسات فرهنگی را از این جشنواره چشمگیر و کم نظیر توصیف کرده و ادامه داد: در همین راستا، در روزهای آینده کمیته استانی جشنواره با حضور مدیران ارگانهای دولتی و خصوصی مشارکت کننده تشکیل خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 636947
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.