حسین رحمانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ستاد بزرگداشت مقام معلم از بهمن ماه 95 با هدف تکریم از معلمان و الگو برداری از اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری در عرصه تعلیم و تربیت در این استان تشکیل شد.
وی با اشاره به اینکه این ستاد به دلیل اهمیت موضوع در نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز هم تشکیل شده اظهار کرد: با برگزاری نشست های مختلف تلاش کردیم تا در هفته بزرگداشت معلم، بستری مناسب با نگاه تکریمی در استان فراهم شود.
وی بیان کرد: 965 نفر از معلمان این استان در سطح آموزشگاهی و 275 معلم منطقه ای منتخب شناخته شدند.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته معلم اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: 24 معلم در سطح استان و یک معلم نیز در کشور شاخص شناخته شد.
رحمانیان یاد آور شد: فریبا فلاح زیارانی از معلمان تربیت بدنی نظرآباد با کسب امتیاز بالا در کشور بعنوان معلم شاخص از البرز برگزیده شد.
وی تصریح کرد: به مناسبت روز معلم برای 24همه معلمان البرزی لوح تقدیر با امضای استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش البرز صادر شده و در مدارس توزیع می شود.
وی دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، هنری ، ورزشی ، آئین نکوهداشت روز معلم در مدارس ، همایش تجلیل از معلمان در نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز ، آئین متمرکز استانی تجلیل از معلمان شاخص البرزی را از دیگر برنامه های هفته بزرگداشت معلم در این استان ذکرکرد.
رحمانیان تاکید کرد: دانش آموزان البرزی نیز در این هفته با اهداء یک شاخه گل ، اجرای سرود، مقاله و دکلمه ، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری از تلاش معلمان در مدارس این استان قدر دانی می کنند.
البرز 24 هزار و 41 معلم و 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر:**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.