به گزارش خبرگزاری خبر انلاین از اردبیل؛ محمد فیضی در حاشیه بررسی منابع مالی پروژه راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته امسال 91 میلیارد تومان اعتبار برای راه‌آهن اردبیل به تصویب رسیده که این اعتبار جوابگوی اجرای این پروژه نخواهد بود و در ادامه نیاز به منابع مالی خواهیم داشت که باید مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به این‌که تشکیل کنسرسیوم پیمانکاران پروژه راه‌آهن اردبیل امری لازم و ضروری است، افزود: باید برای تشکیل این کنسرسیوم اقدامات اساسی و قابل توجهی انجام داده شود تا از این طریق بتوانیم نظارت همه‌جانبه‌ای بر عملکرد پیمانکاران داشته باشیم و عملکرد و اقدامات آنان را بهبود بخشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار ما از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی است که برای جذب اعتبارات همکاری و مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم آرزوی دیرینه مردم را به واقعیت تبدیل کنیم، چرا که تاکنون راه‌آهن اردبیل مورد بی‌مهری‌های فراوان قرار گرفته و اهمیت به این موضوع از مسئولان و دولتمردان انتظار می‌رود.

فیضی بیان کرد: در حال حاضر مقدمات اجرای تشکیل کنسرسیوم پیمانکاران با وزارت راه و شهرسازی و صندوق توسعه ملی فراهم شده است و پس از تشکیل کنسرسیوم پیمانکاران می‌توانند از محل صندوق توسعه ملی منابع ارزی را دریافت کنند که این موضوع نیز از جمله مهمترین اهداف ما است.

وی تصریح کرد: از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز انتظار داریم که در این زمینه همکاری و مشارکتهای همه‌جانبه‌ای برای انجام سرمایه‌گذاری داشته باشند تا از این طریق خروجیهای مناسبی از این پروژه به دست آوریم و به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 634131
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.