به گزارش ایرنا، ابراهیم طاهرنژاد عصر روز دوشنبه در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و جشن روز جانباز که تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، افزود: جانبازان شهیدان زنده‌ای هستند که با اقتدا به حضرت ابوالفضل (ع) احیاگر فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در دوران دفاع مقدس بوده و با جواب لبیک به هل من ناصر امام خود از قید جان خود گذشته تا نظام اسلامی پابرجا بماند .
وی اظهارداشت: به همین منظور نشر و توسعه‌ی فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه و انتقال آن به نسل‌های آینده ازجمله اموراتی است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشت تا عزت میهن اسلامی حفظ شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از عوامل اصلی پیروزی یک ملت برشمرد و تصریح کرد : فرهنگ ایثار و شهادت نجات‌دهنده و عامل اصلی پیروزی یک ملت و کشور است که جانبازان باایمان و توکل به خدا با تمام وجود از جان خود و خانواده‌ی خود گذشت کرده و با پیروی از ولی خود به‌خوبی این مهم را به اجرا درآورده و سبب امنیت و پایداری نظام و انقلاب اسلامی شدند .
گفتنی است به مناسبت روز جانباز جشن هایی در سطح استان به منظور تجلیل از جانبازان استان از 10 اردیبهشت ماه آغاز و تا روز پنج شنبه 14 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
این جشن ها با همکاری فرمانداری ها ، شهرداری ها و بخشداری های شهرستان های استان البرز برگزار می شود.
در این هفته مسئولین استان البرز اعم از ائمه جمعه، فرمانده نیروی انتظامی و... به دیدار جانبازان می روند.
در استان البرز 10 هزار و 500 جانباز حضور دارند.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.