به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، سعید رضا جندقیان در ‏همایش مشترک شوراهای اسلامی و کارافرینان برتر روستایی که صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت برگزار شد، با بیان اینکه کارآفرینان نقش مهمی در بخش اقتصادی کشور دارند، اظهار کرد: بدون شک فعالان این حوزه در راستای ارتقا و بهبود شرایط اقتصادی کشور مثمر ثمر بوده و از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به جزئیات کتاب کارآفرینی، افزود: از سال ۸۲ بالغ بر ده هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به این حوزه تخصیص داده شده که میزان ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار به دولت کنونی باز می گردد.
وی با بیان اینکه پیش از این دیدگاه مبتنی بر توسعه مناطق روستایی اندک بوده است، گفت: بالغ بر ۸۸۴ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت های ارتباطاتی استان البرز هزینه شده که این مهم بیانگر تغییر نگاه باز می گردد.
جندقیان با تاکید بر اینکه شعار سازمان ملل در سال ۲۰۱۷ بر یادگیری مردم در بخش های مختلف تاکید داشته است، تصریح کرد: باید نسبت به موانع مسیر زندگی درس آموخت و از توان ۱۰۰ درصدی خود به منظور برون رفت از این مشکلات بهره گرفت.
وی با تاکید بر اینکه توسعه با تغییر رویکرد ها و تکیه بر رویکردهای نوین میسر خواهد شد، اظهار کرد: ظرفیت شناسی آینده پژوهی از جمله اقدامات حایز اهمیتی است که باید مورد توجه همگان از جمله مسئولان مربوطه قرار گیرد.
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به توجه ویژه دهیاری ها و روستاها در دولت تدبیر و امید ادامه داد: دولت کنونی توجه ویژه ای به بخش روستایی داشته است، این امر تا کنون در هیچ دولتی دیده نشده چرا که دولت یازدهم بر این باور است مجرای توسعه کشور از روستاها می گذرد.
وی با اعلام اینکه مادامی که قوانین حاکم بر جامعه در بخش های مختلف اجرایی نشود کم و کاستی های آن نمود پیدا نخواهد کرد، یادآور شد: تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری با عزمی ملی و همگانی امکان پذیر است.
جندقیان با بیان اینکه تفاهم نامه های عقد شده با پست بانک برای ارتقا سطح توانندی دهیاران نکته مهمی است که بدون شک در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: به طور قطع خبرهای خوشی در این خصوص اعلام خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 633552
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.