به گزارش ایرنا، محمد رضا رضوی روز دوشنبه در همایش مشترک شوراهای اسلامی دهیاری ها و کارآفرینان در روستاهای البرز، افزود: براین اساس هماهنگی های لازم برای ارائه تسهیلات و تامین اعتبار از سوی بنیاد مسکن و مدیریت بحران صورت گرقته است.
وی ادامه داد: 62 دستگاه ماشین آلات عمرانی با هدف اجرای هرچه بیشتر طرح های عمرانی نیز در روستاها در اختیار دهیاری ها قرار گرفته است.
رضوی گفت: انتقال آب به 10 روستا و بهره مندی هشت هزار و 581 نفر از این خدمات، اجرای 125 طرح عمرانی در روستاها، احداث فضای آموزشی روستایی به متراژ 12هزار و 500 مترمربع به تعداد 93 کلاس آموزشی ، ترمیم شبکه آبرسانی 144 روستا و بهره مندی 137 هزار نفر از این خدمات از دیگر اقدامات موثر دراین زمینه به شمارمی رود.
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح سامانه یکپارچه املاک کشور برای 227 دهیاری ، تهیه شناسنامه جامع روستایی برای تمام روستاهای البرز ، تخصیص اعتبار برای احداث 22ساختمان دهیاری در روستاها نیز از دیگر اقدامات موثر دولت ' تدبیرو امید ' است .
مدیرکل امور روستایی استانداری البرز گفت: احداث 29 باب خانه بهداشت روستایی در البرز و بهره مندی 205 نفر از خدمات آن از دیگر اقدامات در حوزه بهداشت و سلامت بوده است .
رضوی اضافه کرد: ارتقای درجه و تعیین درجه دهیاری ها در البرز ، احداث راه روستایی به طول 60 کیلومتر و بهسازی ،آسفالت راهها به طول 195 کیلومتر و بهره مند شدن 57هزار و 979 نفر از این خدمات را می توان به عملکردهای فوق افزود .
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.