امیر غفرانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زیر ساخت های ورزش اسکیت در استان البرز در حال آماده سازی است.
وی اظهار کرد: اسکیت این استان به دلیل داشتن شاخص های موفقیت ، ظرفیت اول شدن را در مسابقات حرفه ای این رشته ورزشی در کشور را دارد.
وی بیان کرد: توسعه و ترویج این رشته مفرح یکی از برنامه های اولویت دار سال 96 این اداره کل را تشکیل می دهد.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز بیان کرد: به صورت غیر رسمی 12 هزار نفر در البرز در رشته ورزشی اسکیت فعالیت دارند که در سال 96 اقدامات لازم برای ساماندهی این افراد در دستور کاری - اجرایی قرار گرفته است.
غفرانی تصریح کرد: در برنامه سال جاری برنامه ریزی کرده ایم برای ایجاد زیرساخت های ورزش اسکیت و تقویت مهارت علاقمندان اعتبار مناسبی را برای این هیات ورزشی در نظر بگیریم.
وی همگانی کردن این رشته ورزشی در بین خانواده ها به ویژه دانش آموزان در مدارس را از دیگر برنامه های الویت دار هیئت اسکیت در این استان عنوان کرد.
وی در ادامه به اقدامات خوبی که طی سه ماه گذشته در رشته ورزشی اسکیت در البرز انجام شده پرداخت و خاطر نشان شد: تلاش
می شود با وحدت ، همفکری و تعامل زیر ساخت های این رشته بانشاط را در استان فراهم کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز یاد ور شد: تعداد زیادی از اعضای تیم ملی اسکیت کشور را در دو بخش بانوان و آقایان اسکیت بازان البرزی تشکیل می دهندکه این مهم نشان از توانمندی و استعداد علاقمندان به این ورزش شادی آفرین دارد.
غفرانی گفت: استعداد یابی در رشته اسکیت را باید از مدارس استان شروع کنیم تا دانش آموزان در یک فرآیند تخصصی از نظر آموزشی و فنی تحت پوشش دوره های ویژه این ورزش قرار گیرد.
وی اضافه کرد: البرز در رشته اسکیت در سال 96 باید پرونده جدیدی را برای کسب مقام های برتر به خصوص مقام اول را برای خود تعریف کند تا با برنامه ریزی هدفمند برای این استان افتخار آفرینی کند.
وی خاطر نشان کرد: به منظور ساماندهی ورزشکاران و عملیاتی کردن طرح ها در این هیات ورزشی در سال گذشته انتخابات رئیس هیات اسکیت در این استان برگزار شد و محمد علی یزدی فعالیت کاری خود را آغاز کرد.
وی تاکید کرد: به استناد آئین نامه هیات های ورزشی و به پیشنهاد رئیس هیات ' پوراندخت نادری به موجب این ابلاغ یه عنوان نائب رئیس هیات اسکیت استان البرز منصوب شد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.