به گزارش خبر آنلاین و به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، فتح الله حقیقی در مراسم رونمایی از صندوق های تمام مکانیزه رای گیری برای 6 شهر استان البرز که بعد از ظهر یکشنبه در محل فرمانداری کرج صورت گرفت؛از مدت ها قبل آموزش های لازم برای کاربران و فرمانداران انتخابات مکانیزه پیش بینی و اجرایی شده است.
وی ادامه داد: مقرر شد که در 6 شهر استان البرز که 7 عضو شورا دارند انتخابات به صورت تمام مکانیزه برگزار شود از این رو اکنون صندوق های مکانیزه در این محل رونمایی و تست شد.
حقیقی با بیان اینکه انتخابات مکانیزه مزایای فراوانی دارد گفت: با نهادینه شدن این امر که در این دوره به صورت پایلوت برگزار می شود، در آینده روند انتخابات با تسهیل و اطمینان بیشتری طی خواهد شد.
وی افزود: فرآیند اخذ رای به صورت مکانیزه باید برای هر نفر در مدت 2 دقیقه پایان پذیرد از این رو برای تسریع در این مراحل و افزایش دقت، آموزش های لازم برای مردم و کاربران پیش بینی شده است.
معاون استاندار با بیان اینکه از فردا در 6 شهر استان البرز مانور انتخابات مکانیزه برگزار می شود اضافه کرد: بر این اساس نقاط ضعف و قوت این امر احصا شده و مشکلات احتمالی برطرف خواهد شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 632847
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.