به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ دکترمجید خدابخش استاندار اردبیل درجریان بازدید از کارگاه شن و ماسه و فرآورده های بتنی "دوام بتن" نمین گفت:واحدهای تولیدی که در شهرک صنعتی ایجاد می شوند؛ امسال از طرح معافیت مالیاتی بهره مند می شوند در همین راستا سرمایه گذاران و تولیدکنندگان از این فرصت معافیت مالیاتی استفاده کنند.

استاندار اردبیل ادامه داد:به خاطر برخورداری واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی و بتنی از معافیت مالیاتی و تامین امکانات زیربنایی رایگان برای این واحدها بر اساس قانون شهرک های صنعتی و همچنین به حداقل رساندن هزینه راه اندازی واحدهای تولید مصالح ساختمانی ،شهرک صنعتی تخصصی مصالح ساختمانی استان باتجمیع واحدهای تولیدی فعال درشهرستان نمین ایجاد می شود.

دکتر خدابخش تصریح کرد:پرداخت تسهیلات به این واحد تولیدی مراحل پایانی خود را سپری می کند و امیدواریم با تزریق این تسهیلات اشتغال زایی آن نیز افزایش یابد.

گفتنی است کارگاه ماسه شوئی و تولید فرآورده های بتنی دوام بتن شهرستان نمین با اشتغال ۵۲ نفر علاوه بر تولید مصالح ساختمانی ،راهسازی و بتنی ،کنسانتره آهن نیز تولید و به برخی کشورها از جمله چین صادر می کند.

به گفته بابازاده سرمایه گذار این طرح ،تولید کنستانتره آهن این واحد تولیدی استان اردبیل با ۶۸درصد خلوص جزء رتبه های برتر جهانی است.

استاندار اردبیل در سفر به شهرستان نمین با خانواده شهید وهدود اسلامی در عنبران نیز دیدار و گفتگو کرد.شهیداسلامی در سال۷۸ حین انجام ماموریت درصالح آبادایلام به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 632451
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.