به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی رحمتی که در جلسه ساماندهی سواری های مسافربری پلاک شخصی سخن می گفت با بیان اینکه بر اساس ماده 203 قانون راهنمایی و رانندگی به کار گرفتن مسافر از طریق ماشین های پلاک شخصی ممنوع است افزود : از بابت تامین ناوگان پلاک عمومی در استان هیچ مشکلی نداریم و در برخیاز شهرستانها با تبصره 4 درصد وام نیز برای تهیه خودروهای پلاک عمومی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی گفت : در حال حاضر در تمام شهرستانها سواری های پلاک عمومی در چهارچوب قوانین و مقررات به مردم شریف استان با همه توان شبانه روز خدمات ارائه می کنند.

مهندس رحمتی تصریح کرد : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از کسانیکه علاقه مند داشتن سواری های پلاک عمومی هستند با ایجاد زیر ساخت های لازم حمایت می کند و آماده است بعنوان مثال اگر فردی در مسیر تبریز به اردبیل با پلاک شخصی فعالیت می کند از طریق هماهنگی با شرکت های حمل و نقل در همان مسیر با پلاک عمومی به کار خود ادامه دهد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل هم گفت : ما معتقدیم مشکلات پلاک شخصی ها با ایجاد زیر ساخت های لازم حل می شود و نباید از پلیس بعنوان ابزار اول برخورد با این امر استفاده شود.

سرهنگ فتاحی اظهار امیدواری کرد با در نظر گرفتن مسائل و مشکلات دارندگان سواری های مسافربری پلاک شخصی ، سازمان های متولی در صدد حل آن برآیند و پلیس نیز در کنار اقدامات این نهادها و ساماندهی پلاک شخصی ها در میدان اقدام و عمل آماده همکاری همه جانبه است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 632046
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.