به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ درخطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان روز عید مبعث در دیدار مسؤولان نظام، قشرهای مختلف مردم و سفیران کشورهای اسلامی با ارائه تحلیلی از علل دشمنی غرب به‏ خصوص آمریکا با ملت ایران، به مباحث انتخابات آتی پرداختند.
وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب با اشاره به ضرورت ایستادگی برگرفته از تعالیم اسلام در مقابل دشمنان و زورگویان جهانی، افزود: ملت با حضور در انتخابات پیشِ رو، دشمنان اسلام و ایران را مأیوس خواهد کرد، ضمن این‏که لازم است نامزدهای محترم به مردم قول دهند برای پیشرفت کشور و باز کردن گره‏ها، نگاهشان به خارج از مرزها نخواهد بود.
خطیب جمعه چهارباغ دربخش دیگر خطبه ها بااشاره به نقش بی بدیل مردم در نظام اسلامی گفت: بر همگان روشن است که از ابتدای انقلاب اسلامی تا هم‌اکنون، همواره حضور مردم در عرصه‌های مختلف با سه مشخصه محوری ایمان، اتحاد، آگاهی و بصیرت، نقش اساسی و محوری را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته است.
وی خاطرنشان کرد: از این جهت است که دشمنان و بدخواهان ملت شریف ایران در تلاش بوده و هستند تا شاید با دلسرد کردن مردم و یا تغییر ذائقه متعهدانه و انقلابی آنان، زمینه تضعیف انقلاب و سپس گستراندن دامنه سلطه و نفوذ دوباره خود بر جامعه و مردم ایران را دنبال کنند.
امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: اینجاست که حضور پرشور و آگاهانه پای صندوقهای رأی علاوه بر این‌که یک تکلیف دینی است، مجاهدت و مقاومتی نیز در برابر خواست و فتنه دشمنان نیز تلقی می‌ شود و البته در این زمینه برای انسجام‌بخشی بیشتر توده‌های مردم، نقش خواص بابصیرت و وظیفه‌شناس، بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود.
1535/6155خبرنگار:مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.