به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شهردار اردبیل گفت: تجلیل از مفاخر ورزشی و علمی در اولویت کار شهرداری قرار دارد و در این زمینه از هیچ حمایتی قصور نکردیم.

حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: ما برای قهرمانان ورزشی افتخارآفرین استان در المپیک، پارالمپیک و جهانی مصمم به اهدای زمین در شهرکی در اردبیل شدیم که قطعاً با همراهی شورای شهر این واگذاری بعد از طی شدن مراحل قانونی به انجام می‌رسد.

وی تصریح کرد: ما همان طوریکه به ورزشکاران و قهرمانان ورزشی که پرچم سه رنگ این کشور را در المپیک، پارالمپیک و میادین جهانی بالا بردند، قول حمایت و اهدای زمین داده بودیم که در این زمینه به تعهد خود عمل کردیم تا حمایت واقعی را از این قهرمانان داشته باشیم.

شهردار اردبیل گفت: ما برای اینکه مشکل پیمانکاران همراه و هم‌قدم خودمان را در تمام فصول سال حل کنیم نسبت به واگذاری املاک و مجموعه‌های تجاری و خدماتی در اختیار شهرداری به روش تهاتری اقدام کردیم تا بخشی از بدهی آنها تسویه شود.

لطف‌اللهیان این واگذاری‌ها را قانونی و در چارچوب مصوبات خود شورای شهر اعلام کرد و افزود: در وضعیت رکود ساخت و ساز این اقدام خود می‌تواند منافعی را برای شهرداری در پرداخت بدهی خود به پیمانکاران به همراه داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه اقدامات عمرانی و زیربنایی در سطح شهر و در مناطق مختلف با قوت ادامه دارد، بیان کرد: عملیات زیرسازی به منظور آسفالت‌ریزی زیربنایی در چندین مسیر آغاز شده و ما به صورت مرتب با بازدید از پروژه‌های مختلف سعی و تلاشمان بر این است تا در فصل کاری همه این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

لطف‌اللهیان در مورد پروژه ورودی جدید منطقه شورابیل از سمت موزه دفاع مقدس و شهرک نادری این اقدام را نویدبخش توسعه مجموعه شورابیل اعلام کرد.

وی همچنین به آماده‌سازی بوستان‌ها، گلکاری، چمن‌کاری، رنگامیزی جداول و آماده‌سازی فضای سبز شهری اشاره کرد و ادامه داد: همه این اقدامات نویدبخش یک حرکت تحولی را در شهر اردبیل می‌دهد.
در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اعضای شورا با فروش مایملک شهرداری در قبال پرداخت طلب پیمانکاران و همچنین اهدای زمین به ورزشکاران و قهرمانان ورزشی موافقت کردند.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 630626
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.