رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز درحاشیه آغاز این رالی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در این رالی بیش از 100 خودرو و موتور از سراسر کشور شرکت دارند.
اردشیر درویشی افزود: در روز هشتم اردیبهشت ماه همزمان با سالگرد شهادت شهید شیرودی شرکت کنندگان در منطقه عملیاتی بازی دراز گیلان غرب در استان کرمانشاه حضور خواهند یافت.
وی اضافه کرد: مسیر حرکت این رالی استان های البرز، قزوین، همدان و کرمانشاه تعیین شده است.
درویشی با اشاره به شرکت اتومبیلرانان بیش از هشت استان و همراهی 30دستگاه موتورسیکلت سنگین در طول مسیر اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست که به منظور بزرگداشت یاد و مقام شهیدان سرفراز و احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه در میان قشر جوان، تصمیم به برگزاری این مسابقات همزمان با مبعث پیامبر اکرم(ص) گرفته شد.
وی ادامه داد: ادای احترام به شهدا، بازدید از موزه دفاع مقدس، موزه جنگ، منطقه مرصاد، پادگان ابوذر، منطقه عملیاتی بازی دراز، روایتگری و سخنرانی، اهدای بسته های فرهنگی و جوایز ویژه به شرکت کنندگان و آئین بزرگداشت عید سعید مبعث از برنامه های این رالی است.
درویشی گفت: هدف از برگزاری این رالی ، گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرلشکر خلبان شیرودی ، ترویج فرهنگ صحیح رانندگی و نهادینه کردن ورزش در بین خانواده ها است.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.