به گزارش ایرنا،بهزاد کلانتری روز چهارشنبه در بازدید از روند ساخت بیمارستان 160 تختخوابی فردیس افزود: در طرح توسعه بیمارستان شهید باهنر کرج300 تخت جدید آماده بهره برداری شده است.
وی بیان داشت: بیمارستان 200 تختخوابی محمدشهردارای امکانات خدمات عمومی پزشکی و بخش تخصصی روانپزشکی است که این بیمارستان ها به تجهیزات پیشرفته پزشکی مجهز شده اند.
کلانتری با اشاره به نبود بیمارستان سوانح و سوختگی در استان البرز گفت: ساخت این بیمارستان به تازگی آغاز شده که در کمتر از 2 سال این بیمارستان به بهره برداری می رسد.
وی به اجرای دیگر پروژه های درمانی در البرز اشاره کرد و ادامه داد: قرار داد ساخت مرکز جامع و پیشرفته سرطان تیپ 3 در مجتمع بیمارستانی امام علی (ع) کرج منعقد شده که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم در بخش توسعه درمانی البرز گفت: با همت مسئولان استانی بیمارستان کمالی کرج به مرکز تصویربرداری مجهز شامل ام .آر. آی ، دی. دی. آر و موموگرافی مجهز شده است .
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اظهار داشت: در اجرای توسعه مراکز پزشکی ، سال گذشته سی تی اسکن پیشرفته در مرکز شهید مدنی کرج شروع بکارکرد.
کلانتری گفت: در طول طرح تحول سلامت بیش از 8 هزار قلم کالای پزشکی سرمایه ای وارد استان شده و در بیمارستان های مختلف نصب شده است.
وی بیان کرد: بیمارستان 160 تختخوابی فردیس با اعتبار بالغ بر 600 میلیارد ریال قرار است طی 2 سال ساخته شود.
وی اظهار داشت: طی 2 سال گذشته 1400 تخت بیمارستانی به امکانات پزشکی درمانی استان البرز افزوده شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: در بخش دولتی این استان درمجموع 800 تخت داشت که اکنون به حدود2200 تخت فعال رسیده است.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.