به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شهردار اردبیل تأکید کرد: شهرداری با وجود محدودیت قابل توجه مالی رینگ سلامت شورابیل را طی سال گذشته اجرا کرد.

حمید لطف‌اللهیان با اذعان به اینکه طول این رینگ هفت کیلومتر و ۴۰۰ متر و عرض آن سه متر است، اضافه کرد: به اذعان کارشناسان رینگ پیاده‌روی شورابیل بزرگ‌ترین رینگ کشور است.

وی متذکر شد: نزدیک به دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث این رینگ هزینه شده که تنها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای نصب چمن مصنوعی هزینه کردیم.

وی تأکید کرد: در پیرامون دریاچه شورابیل علاوه بر رینگ پیاده‌روی محل تردد برای خودروها و پیست دوچرخه‌سواری نیز تدارک دیده شده است.

شهردار اردبیل افزود: ۲۰۰ میلیون تومان برای زیرسازی و مابقی سایر هزینه‌ها نصب‌شده و از مصالح سیلیس برای ثابت ماندن چمن و گرانول برای انعطاف‌پذیری سطح چمن جهت تسهیل پیاده‌روی استفاده شده است.

لطف‌اللهیان با تأکید به اینکه در نگه داشت امکانات و زیرساخت‌های شهری شهروندان بازوی یاری گر شهرداری هستند، اضافه کرد: بعد از تکمیل پروژه انتظار می‌رود شهروندان نهایت دقت و مراقبت را از امکانات فراهم شده به عمل آورند.

 

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 628081
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.