به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ رباب عزیرخانی در نشست با مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل اردبیل اظهار کرد:همکاری و مشارکت مجموعه شهرداری اردبیل در مقوله کتاب و کتابخوانی مطلوب و مناسب بوده که امیدواریم با توسعه این فعالیتها و اقدامات شاهد افزایش فرهنگ مطلعه در اردبیل باشیم.

وی با اشاره به اعلام همکاری مدیریت منطقه گردشگری شورابیل در زمینه برگزاری مشترک برنامه‌های فرهنگی با محوریت ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: نامگذاری یکی از پارکهای اطراف کتابخانه مرکزی اردبیل به نام پارک کتاب و نصب المانی با ماهیت کتاب و کتابخوانی می‌تواند نقش مؤثری در جلب توجه شهروندان به اهمیت کتابخوانی داشته باشد.

عزیزخانی مشارکت شهرداری در تکمیل آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی اردبیل را از دیگر درخواست‌ها برشمرد و افزود: در صورت مشارکت شهرداری، می‌توان ساز و کار مناسبی برای بهره‌برداری از این سالن و بهره برداری از آن و برگزاری مناسب همایشهای استانی اتخاذ کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل جذب حداکثری مشارکت شهروندان در جشنواره کتابخوانی رضوی را نیازمند همکاری تمامی دستگاهها دانست و تصریح کرد: همکاری سازمانهای زیرمجموعه شهرداری اردبیل، ظرفیت بیشتری را برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی جشنواره به وجود خواهد آورد.

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل نیز در این نشست با حمایت از برگزاری مشترک برنامه‌های فرهنگی با محوریت ترویج فرهنگ کتابخوانی بیان کرد: بسیاری از جشنواره‌های فرهنگی برگزار شده در محوطه شورابیل می‌تواند با ماهیت ترویج فرهنگ کتابخوانی برنامه‌ریزی شود.

مجتبی لاله با اشاره به علاقمندی شهرداری در زمینه مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و حمایت شهردار اردبیل از کتابخانه‌های عمومی اظهار کرد: کمک به برگزاری هرچه بهتر جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی، مایه افتخار ما خواهد بود.

وی شاداب‌سازی محوطه کتابخانه مرکزی اردبیل واقع در مجتمع شورابیل، برپائی آلاچیقهای مطالعه برای ایجاد محیط مناسب برای کتابخوانی گردشگران و مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی را از جمله همکاریهای آینده با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان عنوان کرد.

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 627882
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.