به گزارش خبر انلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضا حسینی این مطلب را اعلام کرد و افزود: با توجه به ضرورت ماندگاری پروژه ها و کاهش هزینه های حفاظت و بازسازی هر پروژه، اجرای پروژه ها با لحاظ اصول فنی و رعایت استانداردها امری قابل توجه به شمار می رود.
این مسئول توجه به تمام ابعاد کیفیتی پروژه را مهم ارزیابی و بیان کرد: رعایت اصول ایمنی یکی از موارد قابل توجه در اجرای پروژه هاست و این مهم با هدف پیش بینی حوادث احتمالی و غیر مترقبه و ارتقاء سطح امنیت شهروندان در سطح شهر باید در برنامه ریزی های مدیریت شهری لحاظ شود.
وی از دیگر موارد قابل توجه در اجرای پروژه های شهری به ضرورت بهداشت و محیط زیست اشاره و عنوان کرد: با توجه به افزایش آلودگی هوا و اهمیت سلامت شهروندان، در کنار هر پروژه عمرانی اجرای پروژه های زیست محیطی در شهر احساس می شود و این موضوع نیز باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
قائم مقام شهردار کرج، ایجاد زیبایی ها و فضاهای آرام در سطح شهر را از دیگر ضروریات وظایف مسئولان در اجرای پروژه های شهری برشمرد و افزود: توجه به نمای بصری و زیبایی ها در کنار پروژه های عمرانی، شهروندان را به حفاظت از شهرشان ترغیب می کند و این مهم نیز از ضروریاتی است که باید در برنامه ریزی برای اجرای پروژه لحاظ شود.
رضاحسینی در ادامه بر ضرورت توجه به کیفیت پروژه های عمرانی در کنار دیگر موارد عنوان شده تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد که کیفیت و انجام آزمایش های کیفی در مراحل اجرای پروژه های عمرانی کمرنگ تلقی شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 627441
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.