به گزارش خبر آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمود دادگو پیشاپیش فرا رسیدن عید بزرگ مبعث موعد برانگیخته شدن حضرت محمد مصطفی (ص) به مقام اعظم رسالت و پیامبری را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و عموم ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت و بیان داشت: این عید نماد وحدت شیعه و سنی است و زمین و آسمان غرق در شادی هستند.
وی با بیان اینکه پیامبر نور و رحمت آخرین فرستاده حق تعالی برای هدایت بندگان از تاریکی و جهالت به سمت نور و روشنایی است، خاطر نشان کرد: عید مبعث یادآور جایگاه عظیم نبوت در دین مبین اسلام است و مقامِ حضرت محمد مصطفی (ص) نزد باری تعالی تا حدی والا و رفیع بوده است که خداوند منان قرآن کریم را به قلب ایشان نازل فرمودند.
این مسئول شهری با تاکید بر اینکه باید در ورطه اقدام و عمل به دنبال تحقق آموزه های دینی و اخلاقی باشیم و با اطاعت و بندگی در برابر حق تعالی قلب نازنین حضرت رسول اکرم (ص) را راضی و خشنود سازیم، گفت: بی شک با دعای خیر آن پیامبر نورانی زندگی مان سراسر خیر و برکت خواهد شد و به موفقیت های روز افزون دست خواهیم یافت.
رئیس پارلمان شهری کرج در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: عید مبعث ریسمان نجات بخش وحدت، بندگی و اطاعت است و در چنین روزهایی که درهای رحمت الهی به روی بندگان گشوده شده، باید دست دعا به آستان حضرت دوست برداریم و همچنین با انجام واجبات و مستحبات سعی در جلب رضایت خالق هستی داشته باشیم.
دادگو در پایان خاطر نشان کرد: بر خود لازم می دانم این عید بزرگ و مقدس را به محضر فرد فرد مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و شادباش گفته و روزگاری سراسر خیر و برکت را برای عزیزان از درگاه الهی استعانت نمایم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 627280
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.