به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ناصر نصیری معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار اردبیل در جلسه شورای سلامت وامنیت غذائی استان گفت: دولت تدبیر و امید علیرغم همه سختی ها ودشواری ها ، طرح تحول سلامت را با هدف تسهیل خدمت رسانی وکاهش هزینه های درمان اجرا کرد که در نوع خود بی نظیر بود.

وی افزود:در دوره های قبل از اجرای طرح ، گاهی بدلیل هزینه های سرسام آور بستری و درمان ، برخی خانواده ها توانائی مالی ترخیص بیماراز بیمارستان را نداشتند.
وی گفت:وزارت بهداشت ودرمان بدور از سیاسی کاری عملکرد و کارنامه درخشانی دارد .

نصیری افزود:دولت تدبیر وامید در بخش سلامت ، تمام شاخص‌های بهداشت و درمان کشور را ارتقا بخشید و احیای مجدد مراکز بهداشتی درمانی بویژه در مناطق محروم ،افزایش تعداد خانه های بهداشت ، کاهش هزینه های درمان به حداقل ممکن ودر برخی موارد رایگان شدن آن و تامین اقلام داروئی مورد نیاز به وفور از اقدامات بخش سلامت دولت است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل هفته سلامت را فرصتی برای بیان عملکرد وتلاش های دولت در حوزه بهداشت و درمان دانست وگفت:درمقابل هجمه ها و تخریب هایی که علیه دولت می شود دفاع از عملکرد دولت ضروری است و دستگاه ها انتقادها را با ارائه عملکرد و فعالیت خود پاسخ دهند.

قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز به تشریح برنامه های هفته سلامت پرداخت وگفت:51 پروژه در بخش بهداشت ودرمان و امنیت غذائی با هزینه 35 میلیارد تومان در هفته سلامت با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح وبه بهره برداری خواهد رسید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625776
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.