حجت‌الاسلام شمس‌الله فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به جشنواره رضوی، اظهار داشت: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال 95 جشنواره کتابخوانی رضوی بود که با همت همه کتابداران و پرسنل در سطح کشور با مشارکت بالای اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز با بیان اینکه باید برای برگزاری این جشنواره در سال جاری نواقص سال گذشته برطرف شود، ادامه داد: باید با اجرای دقیق، مبتکرانه و خلاقانه بخشنامه‌های هفتمین جشنواره رضوی، نواقص رفع و نقاط قوت در بحث‌های مشارکت‌های مادی و معنوی مجددا پیگیری و تقویت شود.

وی اضافه کرد: در این دوره از جشنواره کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگ‌سال در موضوع‌های امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی(ع) به مخاطبان عرضه می‌شود که در بخش کودک کتاب 10 قصه از امام رضا(ع) برای بچه‌ها معرفی شده است.

فلاح با اشاره به اینکه برای این جشنواره شورای فرهنگ عمومی استان با محوریت هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان تشکیل می‌شود، بیان کرد: کارگروه فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز جهت همراهی سازمان‌ها و ادارات و روسای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها هم تشکیل می‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا جلساتی با کانون امور مساجد استان و سازمان‌های اوقاف در اماکن متبرکه به ویژه امام‌زادگان منتسب به امام رضا(ع) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه کتاب‌های مسابقه از تاریخ 19 فروردین ماه سال جاری به کتابخانه‌های عمومی  سراسر استان یا جهت ارتباط بیشتر به سایت alborzpl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625763
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.