به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مسعود امامی‌یگانه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نیر اظهار کرد: 80 میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل اخیر با تصویب هیئت دولت به استان اردبیل اختصاص یافته است و امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد بهبود وضعیت باشیم.

وی افزود: اقدام به موقع مدیریت بحران شهرستان نیر در بستن محدوده بولاغلار و اطلاع‌رسانی به مردم جلوی بروز خسارت جانی در شهرستان را گرفته است که این موضوع خوشبختانه توانسته تا حد قابل توجهی از بروز خسارت جانی در شهرستان جلوگیری کند و هم‌اکنون با شرایط مساعدی روبه‌رو باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران مدیریت بحران شهرستان بیان کرد: تلاش نیروهای مدیریت بحران برای کنترل وضعیت شایسته قدردانی است، چرا که نیروها با انجام عملیات به موقع و سریع سعی در بهبود وضعیت و کاهش تلفات و خسارات دارند.

امامی‌یگانه با بیان اینکه عمده‌ترین خسارتهای وارد شده در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، نیر و گرمی بوده است، تصریح کرد: در بین شهرستان‌های استان، مشگین‌شهر با بیش از 80 میلیارد ریال بیشترین خسارت را دیده که این خسارات در بخشهای مختلف اعم از قطعی آب، تاسیسات شهری و باغات کشاورزی بوده است.

وی تصریح کرد: براساس برآوردهای انجام شده طوفان و سیل 14 میلیارد تومان خسارت در بخش‌های مختلف استان اردبیل بر جای گذاشته است.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625714
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.