به گزارش خبر آنلاین و به نقل از دادگستری استان البرز، جواد یاوری گفت: تعدادی از نامزدهای تصدی شورای شهر کرج به دلیل تبلیغات زودهنگام به دادسرا احضار و از آن ها تعهد کتبی گرفته شد.

وی با تشریح اقدامات انجام شده برای رصد و برخورد با تخلفات انتخاباتی شورای شهر کرج، گفت: طبق رصدهای انجام شده تعدادی از داوطلبان عضویت در شورای شهر، برخلاف نص صریح ماده ۶۱ آیین‌نامه اجرایی انتخابات شورای شهر، پیش از موعد قانونی تبلیغات و حتی پیش از احراز صلاحیت، اقدام به تبلیغات در فضای مجازی کرده بودند که به حوزه معاونت پیشگیری دادسرا احضار شدند.

یاوری گفت: از این افراد تعهد کتبی مبنی بر عدم تکرار تخلف و عدول از مقررات قانونی گرفته شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب کرج با رد برخی استدلال‌های مطرح شده مبنی بر عدم اطلاع از قوانین توسط این افراد، بیان کرد: وقتی کسی بدون اطلاع از قوانین انتخابات شورای شهر، قصد حضور و رقابت در آن را دارد قطعا فرد لایقی نیست.

وی درباره دیگر افراد که تعمدا اقدام به قانون‌شکنی می‌کنند نیز متذکر شد: وقتی فردی به قانون پایبند نیست چگونه می‌تواند در زمان تصدی مسند اجرای قوانین شهری، قانونمدار باشد قطعا وی رفتار غیرقانونی خود را بعدها نیز ادامه خواهد داد.

یاوری ادامه داد: مردم به کسانی که تبلیغات زودهنگام دارند اقبال نداشته باشند و به فردی رای دهند که تشنه قدرت نیست و برای کسب رای دست به هر اقدامی از قبیل تبلیغات زودهنگام نمی زند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623358
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.