به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ در بازدیدهای مکرر و متعدد شهردار اردبیل در یک ماه اخیر از پروژه‌های عمرانی و خدماتی متعدد کارگاه‌های اجرایی این پروژه‌ها فعال‌تر شده به طوریکه براساس همت و تلاشی که در حال انجام است، پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل کاری امسال بخش عظیمی از این پروژه‌ها تکمیل و یا در مرحله افتتاح قرار گیرد .

در بازدید شهردار اردبیل از پل روگذر داروپخش اعلام شده این پروژه با 65 درصد پیشرفت فیزیکی تا مردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از این پروژه از بار ترافیکی مناطق 13گانه شهر اردبیل کاسته می‌شود .

اما در بازدیدی که شهردار اردبیل از پل عظیم قدس داشت، اعلام کرد که این پروژه نیز به همت شرکت سرمایه‌گذار با تأمین منابع مورد نیاز در حال اجراست که ظرف ماه‌های آینده بخش عظیمی از عملیات اجرایی این پروژه تکمیل می‌شود .

حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: پیمانکار پروژه پل قدس مصمم است تا این پروژه را هر چه سریعتر جمع‌بندی کرده و در سال‌ آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن باشیم که در این زمینه نیز ما سعی داریم در روند اجرایی تا حد امکان سرعت به وجود آید .

وی با بیان اینکه در کنار تکمیل این پروژه‌های نیمه‌تمام، بازگشایی معابر در مناطق مختلف شهر اردبیل، آسفالت‌ریزی معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها، پازل‌چینی پیاده‌روها، ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین، توسعه فضای سبز، گلکاری و چمن‌کاری، بهبود سیمای شهری به ویژه در چهار ورودی شهر اردبیل و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنر و اجتماعی جزو اولویت‌های شهرداری است، گفت: امسال به جد به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها را دنبال می‌کنیم .

شهردار اردبیل از تجهیز و تکمیل ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خرید امکانات جدید برای این مجموعه خبر داد و تصریح کرد: تلاش بر این است تا به سمتی حرکت کنیم که امکان آراستگی،‌ زیباسازی و مطلوبیت فضای شهری نیز فراهم آید .

46

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623044
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.