به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، در نشست مشترک حمید لطف‌ اللهیان با فرماندهان پلیس راهور شهرستان و استان اردبیل و پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اردبیل، مباحث مربوط به حوزه ترافیک، حمل و نقل شهری و جوانب همکاری‌های مشترک دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.


شهردار اردبیل در سخنانی در این نشست از زحمات شبانه روزی پلیس راهور در طول سال ۹۵ قدردانی کرد و گفت: طبق آمار خوشبختانه در سایه تلاش‌های پلیس راهور، شاهد کاهش اتفاقات و تصادفات در محدوده شهر اردبیل بودیم .

لطف‌اللهیان تصریح کرد: نقش نیروی انتظامی و پلیس راهور در امنیت و آسایش مردم بی نظیر بوده بطوری که در همه فصول سال در کنار مردم هستند.

وی افزود: سال گذشته که شرایط بسیار سخت و سردی از نظر آب و هوایی داشتیم، و همچنین با توجه به رکود حاکم بر ساخت و ساز شاهد کاهش چشم گیر درآمد شهرداری بودیم که با وجود این مشکلات در همکاری و تعامل ما با پلیس راهور خدشه ای وارد شود .

شهردار اردبیل ادامه داد: با تداوم چنین تعامل ارزشمندی دو مجموعه شهرداری و پلیس راهور می توانند نسبت به رفع نقایص احتمالی موجود هم اقدام کنند تا بیش از پیش شاهد رضایتمندی شهروندان عزیز باشیم .

لطف‌اللهیان تاکید کرد: امسال در بحث آسفالت‌ریزی معابر تلاش خواهیم کرد به خاطر حفظ آرامش و آسایش شهروندان، عملیات آسفالت ریزی شبانه را در دستور کار قرار دهیم .

وی حرکت و اقدام در راستای ارتقای فرهنگ ترافیکی را از ضروریات عنوان کرد و گفت: به عنوان مثال ما بایستی طوری برنامه‌ریزی کنیم که همه ما خود را با شرایط اقلیمی و آب و هوایی شهر به خصوص در حوزه فرهنگ ترافیک سازگار و همراه کنیم .

شهردار اردبیل یادآور شد: ما جهت ارتقای فرهنگ ترافیک اعتباراتی را در نظر گرفته‌ایم، لذا پلیس محترم راهور هم می تواند در تولید محتوای بسته های آموزش فرهنگ ترافیک با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همکاری نماید .

این مسوول خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل به منظور نظم بخشی بیشتر به بحث توقف‌های حاشیه‌ای در معابر شهر و با هماهنگی پلیس راهور از ماه آینده نسبت به اختصاص یک دستگاه خودرو جهت کنترل پارک خودروها در حاشیه معابر شهر اقدام خواهد کرد.

لطف‌اللهیان تاکید کرد: شهرداری اردبیل در اجرای طرح‌های عمرانی و آسفالت ریزی قطعا با هماهنگی پلیس راهور تلاش خواهد کرد تا از بار مشکلات ترافیکی حاصل از اقدامات عمرانی کاسته شود.

وی همچنین در مورد اتاق مانیتورینگ ترافیک اظهار کرد: امسال با یک شرکت بخش خصوصی که تخصص کار در این حوزه‌ها را دارد، مذاکراتی داشتیم و تلاش می کنیم امسال قدم‌های موثرتری در این حوزه برداریم.

فرمانده پلیس راهور استان اردبیل نیز در این نشست ضمن بیان نیازها و پیشنهادهای در زمینه همکاری‌های مشترک به تشریح این پیشنهادات پرداخت.

سرهنگ آقامحمدی با قدردانی از اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداری در ارتباط با آموزش در زمینه فرهنگ ترافیک و شهروندی، اظهار کرد: در بحث آموزش فرهنگ ترافیک اعتقاد داریم باید قدم های جدی‌تری برداشته شود و صدا و سیما هم می تواند تاثیرگذارتر از شرایط کنونی در انعکاس مباحث و فرهنگ ترافیکی نقش داشته باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622770
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.