حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی بابیان اینکه چهره جبهه مردمی نیروهای انقلابی چهره‌ای کاملاً سیاسی نیست، گفت: این تشکل مردمی مبتنی بر فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی اهداف عالی نظام را که امام راحل ترسیم کردند دنبال می‌کند.
مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: تا زمانی که این تشکل در چپ و راست غرق نشود و بر محور اهداف عالی نظام حرکت کنند قطعاً موفق خواهند بود.
وی افزود: فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلابی منوط به دوران انتخابات نیست و پس‌ازآن نیز بر همین محور ارزشی خود حرکت خواهد کرد ولی باید شاخصه‌های مدنظر برای انتخابات را دنبال کند تا بتواند سیاست‌های کلی نظام سرعت بخشد.
حجت‌الاسلام مسعودی یادآور شد: این جبهه اگر روحیه بصیرت، توجه به ارزش‌های اسلام و انقلاب و دوری از نفس را پس از انتخابات نیز داشته باشد موجب توسعه فرهنگ دینی و قرآنی و تحقق جامعه اسلامی باشد.
وی اضافه کرد: باوجود فرهنگ غنی اسلامی چرا امروز باید شاهد فرهنگ مبتذل غرب در خانواده‌ها باشیم، چرا اقتصاد ما باید چنین شرایطی داشته باشد علت آن به وجود شخصیت‌هایی برمی‌گردد که انقلابی و دلسوز نظام نیستند.
مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز ابراز امیدواری کرد؛ با رویکرد خوبی که جبهه مردمی نیروهای انقلابی دارد بتواند پس از انتخابات نیز بنیه اعتقادی، بصیرت و ولایت مداری اعضای خود را تقویت کرده و موجب تسریع جریان انقلاب در آینده باشد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622738
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.