وحید یعقوبی روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس ارزیابی انجام شده از سوی اداره مدارس شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش البرز، ستاد شاهد ناحیه یک کرج رتبه عملکردی بر اساس شاخص های ارزیابی کشوری - استانی به خود اختصاص داد.
وی اظهار کرد: این موفقیت در بخش علمی ، پژوهشی و آموزشی به دلیل اجرای سیاست های تدوین شده در حوزه کاری مدارس شاهد با اختصاص نیروهای مجرب اجرایی شده است.
وی با اشاره به اولویت های این ناحیه در حوزه مدارس شاهد خاطر نشان شد: ایجاد آرامش و نشاط ، اختصاص مشاوران و معلمان مجرب به مدارس شاهد در راستای تقویت بنیه علمی و کاهش مشکلات ، ایجاد جهش علمی در مدارس شاهد این ناحیه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اجرایی شد.
یعقوبی برگزاری اردوهای سیاحتی، علمی ، زیارتی و تفریحی را با هدف آموزش مهارت های اجتماعی و توانمند سازی دانش آموزان ، پوشش طرح پراکنده دانش آموزی ، 35 نشست آموزشی - تخصصی برای اولیاء دانش آموزان، راهیابی 7 دانش آموز مدارس شاهد به مرحله اول المپیاد علمی سلول های بنیادی در مرحله کشوری را از دیگر عوامل برتر شناخته شدن ستاد شاهد این ناحیه در استان برشمردند.
وی دیدار منظم هفتگی از خانواده معظم شهدا و جانبازان ، تجلیل از همکاران فرهنگی فرزند جانبازان و شهید ، برگزاری دوره های توانمند سازی برای مدیران مدارس شاهد، تجلیل از دانش آموزان برتر علمی و مقام آور ، احداث زمین چمن ، بهسازی و زیباسازی مدارس شاهد را دیگر عوامل کسب رتبه اول این ناحیه در ستاد شاهد استان عنوان کرد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج تصریح کرد: ستاد شاهد این ناحیه در سال گذشته 13 نشست داشته که 24 مصوبه در زمینه آموزشی ، پرورشی ، پژوهشی و مالی در پی داشته است.
یعقوبی یاد آور شد: در کنکور سراسری 95-94 نیز 148 نقر از مدارس شاهد آموزش و پرورش ناحیه یک در دانشگاه های کشور پذیرفته شدند.
وی اضافه کرد: در 8 مدرسه شاهد این ناحیه 2 هزار و 988 دانش آموز و در طرح پراکنده 148 دانش آموز تحصیل می کنند.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.