به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج مجتبی اسکندری افزود: با توجه به اهمیت موضوع تفکیک پسماندها و تاثیر آن در حفاظت از محیط زیست، سازمان مدیریت پسماند اقدام به برگزاری این جشنواره می کند.
این مسئول نهادینه کردن فرهنگ تفکیک از مبدا پسماندها را از اصلی ترین اهداف سازمان در برگزاری جشنواره مذکور اعلام و بیان کرد: جداسازی زباله ها علاوه بر حفاظت از محیط زیست موجب کاهش هزینه های اضافی در جداسازی پسماندها می شود.
وی افزود: صرفه جویی در زمان از دیگر مزایای تفکیک زباله ها از مبدا می باشد و سازمان در تلاش است تا با کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان، اقدامات نوینی را در راستای خدمت رسانی به شهروندان در دستور کار خود قرار دهد.
اسکندری در تشریح زمان ارسال آثار علاقه مندان به شرکت در جشنواره کاریکاتور گفت: مهلت ارسال آثار از تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال جاری لغایت سی ام همان ماه می باشد.
وی در خصوص نحوه تحویل آثار تشریح کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به آدرس email:pasmandinfo@karaj.ir ارسال و یا جهت تحویل آثار به آدرس بلوار دانش آموز، بلوار علامه جعفری، جنب بازار روز لاله، سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج مراجعه کنند.
این مسئول اظهار داشت: اعلام برگزیدگان و اهدای جوایز در تاریخ 16 خرداد ماه سال جاری، همزمان با روز محیط زیست صورت می گیرد.
شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 026-32756335 تماس گرفته یا به شماره 10006335 پیامک بزنند؛ همچنین برای مشاهده جزئیات بیشتر از نحوه ارسال آثار می توانند به سایت pasmandkaraj.ir مراجعه کنند.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.