به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی که در پنجاه و یکمین نشست شورای آموزش و پرورش در البرز سخن می گفت، افزود: در این استان در شهرک هایی که واحدهای مسکونی احداث شده نه تنها فضای آموزشی برای آن در نظر گرفته نشده بلکه در بخش فرهنگی از جمله مسجد نیز زمینی پیش بینی نشده است.
وی با اشاره به اینکه استان البرز با کمبود فضای آموزشی روبرو است یادآور شد: برای تامین زمین و ساخت فضای آموزشی در این استان از جمله در کرج باید تدابیری کارشناسی شده با سرعت خاصی مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.
امام جمعه کرج بیان کرد: حدود 8 ماه است که در نشست شورای آموزش و پرورش مسئله نبود فضای آموزشی در شهرک های این استان مطرح می شود اما نتیجه ای حاصل نشده است.
وی از تامین فضای آموزشی و فرهنگی بعنوان یکی از نیازهای ضروری برای برخورداری خانواده ها از خدمات آموزشی و فرهنگی یاد کرد و تصریح کرد: مسئولان باید به این دو نیاز ضروری و مهم توجه کنند و با سرعت بخشی به کارها ، مشکلات را برطرف کنند.
نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنانش برگزاری همایش ملی دانش آموزی سلول های بنیادی را در البرز یک فرصت برای استان برشمرد و عنوان کرد: باید مقدمات این برنامه علمی را که در آن توانمندی های علمی - پژوهی دانش آموزان در علم نوین به نمایش گذاشته می شود فراهم آورد.
حسینی همدانی گفت: در هفته بزرگداشت معلم نیز باید برنامه هایی متناسب با مقام معلم در استان برنامه ریزی و برگزار شود.
وی یاد آور شد: دفتر نماز جمعه کرج نیز به معلمان نمونه استانی البرز 1200 جلد کتاب اهداء می کند.
البرز 440 هزار دانش آموز و 25 هزار معلم دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.