به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، امیر غفرانی در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز در سال 96 که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز برای چهارمین سال متوالی رتبه اول را در امور جوانان در سطح کشور کسب کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره نشاط و امید در کشور به منظور حضور حداکثری جوانان در انتخابات، بیان کرد: این جشنواره 17 اردیبهشت‌ماه در مرکز استان البرز و شهرستان‌های تابعه برگزار می ‌شود.

غفرانی با بیان اینکه معرفی خدمات دولت از طریق یکی از وزرا، ایجاد شور و نشاط در انتخابات و بین جوانان، تجلیل از 21 جوان برتر و سخنرانی 8 جوان برتر از برنامه‌های این جشنواره است، ادامه داد: برگزاری کنسرت زنده، تریبون آزاد و یکسری برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز با بیان اینکه همزمان با این جشنواره «خانه جوان» در کرج افتتاح می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم همه نهادهایی که با قشر جوانان در ارتباط هستند اداره ورزش و جوانان را در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره یاری کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح پاکداشت طبیعت در جاده چالوس که قرار است اردیبهشت‌ماه جاری اجرا شود، توضییح داد: امیدواریم فرهنگ مردم به حدی برسد که به طبیعت مانند خانه و زندگی خود نگاه کنند.

غفرانی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور کشورمان درباره اهمیت و حفظ محیط‌زیست، بیان داشت: این کار با اهداف نهادینه‌کردن فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست در بین جوانان و آحاد مردم، الگوسازی فرهنگی از طریق ورزشکاران و جوانان، استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه پیوند آسمانی  در استان البرز، گفت: این نمایشگاه‌ها که با هدف تحکیم بنیاد خانواده برپا می‌شود مورد استقبال مردم و خانواده‌ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به حضور صاحبان صنایع در این نمایشگاه و عرضه محصولات با تخفیف 30درصدی، اضافه کرد: ارائه مشاوره‌های قبل از ازدواج و معرفی مراکز ازدواج از خدمات ارائه شده در این نمایشگاه است.

غفرانی با اشاره به طرح بهین‌کارت، افزود: توجه به جوانان و اشتغال‌زایی برای جوانان تحصیل‌کرده، کمک به توسعه سرانه ورزشی استان و تزریق مالی به اداره ورزش و جوانان از ویژگی‌های این طرح است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621352
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.