به گزارش ایرنا، امیر غفرانی در نخستین جلسه ساماندهی امور جوانان استان البرز در سال 96 که بعد از ظهر سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه جشنواره نشاط و امید را پیش داریم، افزود: این جشنواره در روز 17 اردیبهشت 96 در شهرستان کرج با هدف ایجاد شور و اشتیاق برای حضور در انتخابات برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این جشن از 21 جوان برتر البرزی تجلیل خواهد شد و 8 جوان برتر نیز به سخنرانی می پردازند و از برنامه های جانبی نیز برپایی کنسرت، تریبون آزاد و چندین برنامه فرهنگی متنوع دیگر است.
غفرانی گفت: همزمان با برپایی جشنواره نشاط و امید، خانه جوان البرز نیز افتتاح خواهد شد.
وی با اشاره به تحقق تخصیص یک درصد بودجه جاری دستگاه های اجرایی استان البرز به ورزش استان افزود: اختصاص این بودجه برای نخستین بار در کشور صورت گرفت از این رو البرز در این رابطه موفق عمل کرده و 482 میلیون تومان برای پیشبرد پروژه های ورزشی استان دریافت شد.
این مسئول با اشاره به ضرورت ایجاد راهکارهایی برای استحکام خانواده اضافه کرد: بر این اساس جشنواره ملی فیلم کوتاه با محوریت ازدواج و خانواده با همکاری موسسه هنری جوانان آینده نگر به مدت 3 روز برگزار می شود.
وی با بیان اینکه پاکداشت طبیعت باید مانند فرهنگ در مردم نهادینه شود گفت: پاکداشت طبیعت در جاده چالوس امسال نیز برگزار می شود که این امر نیز مستلزم همراهی تمامی مردم و مسئولان است.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.