جلال غفارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، درباره نظارت‌ها بر قیمت فروش داروها در داروخانه‌ها اظهار داشت: در صورت وجود هرگونه ابهام، سئوال، قیمت، کمبود یا شکایت مردم می‌توانند با شماره‌های موجود در اطلاعیه‌ای که در داروخانه‌ها نصب شده است تماس حاصل کنند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه تعداد پروانه‌های صادر شده توسط دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در زمینه تولید اقلام مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی از مرز 20 هزار پروانه گذشته است، گفت: این رقم نشان دهنده بالاترین میزان تولید توسط واحد‌های تولیدی مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی استان البرز در سطح کل کشور است.

وی با تاکید بر اینکه اداره داروخانه‌های بیمارستانی تا کنون بر عهده پیمانکاران بخش خصوصی بوده است، افزود: با توجه به اینکه مشکلاتی در زمینه فروش دارو توسط این داروخانه‌ها وجود داشته، اداره این داروخانه‌ها به صورت متمرکز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و معاونت غذا و دارو بر عهده گرفته می‌شود.

غفارزاده با بیان اینکه تا قبل از خرداد ماه سال جاری معاونت غذا و دارو استان مسئولیت اداره داروخانه بیمارستان‌های استان البرز را بر عهده خواهد گرفت، اظهار داشت: این مسئله مزیت‌های فراوانی برای بیماران مراجعه کننده به این داروخانه‌ها خواهد داشت.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه شکایات بسیاری از داروخانه‌های بیمارستانی اداره شده توسط بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف وجود دارد، افزود: معاونت غذا و دارو با بر عهده گرفتن مسئولیت داروخانه‌های بیمارستانی استان به دنبال افزایش مصرف و هزینه برای بیماران نیست بلکه به دنبال مصرف منطقی دارو توسط بیماران است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620302
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.