نسرین نیک‌نام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج از افتتاح 2 کورت تخصصی اسکواش در هفته‌های آینده در مجموعه ورزشی انقلاب کرج خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر تنها فضای اختصاصی اسکواش در شهر کرج یک کورت اسکواش در کیانمهر است.

وی با بیان اینکه زمین این سالن توسط اداره‌کل ورزش‌وجوانان فراهم شده است، بیان کرد: اعتباری نزدیک به 50 میلیون تومان برای ساخت این زمین ورزشی هزینه شده است.

نائب رئیس هیئت اسکواش استان البرز با اشاره به اینکه افتتاح کورت‌های جدید در مجموعه ورزشی انقلاب بسیاری از مشکلات اسکواش‌بازان استان را حل می‌کند، افزود: امیدواریم با افتتاح این کورت‌ها شاهد افزایش فعالیت ورزش اسکواش در استان بوده و بتوانیم قوی‌تر وارد عرصه رقابت‌ها شویم.

نیک‌نام با اشاره به جلسه هماهنگی اعضای هیئت اسکواش استان، عنوان کرد: افزایش زیرساخت‌های رشته اسکواش در نقاط مختلف استان، ساماندهی لیگ بزرگسالان، استعدادیابی و قهرمان‌پروری در رده‌های مختلف سنی در این رشته ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های هئیت اسکواش استان در سال 96 است.

وی با بیان اینکه برنامهریزی‌ها برای برگزاری لیگ اسکواش استان البرز در گروه بزرگسالان و رده سنی کمتر از 15 سال و در 2 بخش خانمها و آقایان در حال پیگیری است، ادامه داد: لیگ اسکواش استان بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 620301
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.