مصطفی باقرزاده در گفت‌وگو با خبر گزاری خبر آنلاین درباره واگذاری سهام بیمارستان امام خمینی(ره) کرج توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران اظهار داشت: این مسئله اصلا قابل طرح نیست، سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز با مشکلات فراوان و تلاش 8 ماهه، مدیریت این بیمارستان را در یک صورت‌جلسه کسب کرده‌ و بیمارستان را تحویل گرفته‌ است.
مدیر سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز با رد شایعه فروش و واگذاری سهام این بیمارستان، گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران در حال تنظیم وکالت‌نامه‌ای است که با دریافت این وکالت نامه این شایعات خاتمه می‌یابد، این امکانپذیر نیست که مدیریت این بیمارستان برعهده سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز باشد و سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران آن‌را واگذار کند.
وی با تاکید بر اینکه این بیمارستان در اختیار استان البرز و در حال حاضر مدریت آن برعهده سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز است و در حال تجهیز این بیمارستان هستیم، افزود: به راحتی نمی‌شود بیمارستانی با قدمت 30 سال را واگذار کرد.
باقرزاده با بیان اینکه بخش قلب این بیمارستان در حال تجهیز و به‌روزرسانی است، گفت: دستگاه‌ها و تجهیزات جدید مربوط به بخش قلب بیمارستان امام خمینی(ره) در دهه اول اردیبهشت ماه سال جاری نصب می‌شود.
وی با بیان اینکه در زمان مدیریت سازمان همیاری ‌شهرداری‌های استان تهران بر این بیمارستان تعرفه‌های درمانی به صورت خصوصی بوده است، اظهار داشت: در حال حاضر تعرفه‌های درمانی این بیمارستان عمومی غیردولتی است که این مسئله مشکلاتی را برای مدیریت این بیمارستان ایجاد کرده است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619838
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.