به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل، حمید لطف اللهیان در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت هنزا و عوامل فنی و اجرایی پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس با بیان اینکه توافقات لازم با شرکت هنزا به عنوان پیمانکار پل ایستگاه سرعین - میدان قدس انجام گرفته است، تصریح کرد: به دنبال بازدید و نشستی که در اسفند ماه سال گذشته با شرکت هنزا داشتیم، به توافقاتی رسیدیم که تنها بخشی از این توافقات به دلیل شرایط نامساعد جوی و برف سنگین زمستان گذشته اجرا نشد .

وی با یادآوری مساعد شدن شرایط جوی، اظهار کرد: از عوامل شرکت هنزا انتظار داریم که با انجام کنترل های لازم تلاش نمایند تا فرصت از دست رفته روزهای زمستان به دلیل سرمای کم سابقه، را در روزهای پیش رو جبران کنند .

شهردار اردبیل اولویت کار در پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس را اتمام فاز SQ یا همان میدان فاز همسطح پروژه دانست و تاکید کرد: با توجه به کوتاه بودن فصل کاری در اردبیل، انتظار می رود کارهای اجرایی سایر فازهای پروژه نیز به طور همزمان با فاز SQ پیش برود .

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام گرفته، امیدواریم حداکثر تا ۳۰ اردیبهشت ماه شاهد بهره برداری از فاز SQ (میدان فاز همسطح) پروژه باشیم تا بتوانیم از ۳۱ اردیبهشت ماه ترافیک را از فاز میدان پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس عبور دهیم .

لطف اللهیان با اذعان به اینکه به رغم تاخیر دو ماهه در روند اجرای پروژه به علت شرایط نامساعد جوی، با مضاعف شدن تلاش‌ها اهتمام جدی داریم تا ضمن جبران تاخیرها، ادامه عملیات اجرایی پروژه را با سرعت و دقت بیشتری پیش ببریم، تاکید کرد: در صورت عبور ترافیک از روی فاز SQ ، بایستی از هم اکنون پیش بینی های لازم در ارتباط با شرایط هدایت ترافیکی برنامه ریزی شود .

پل ایستگاه سرعین در ردیف چند پروژه بسیار بزرگ عمران شهری ایران

ناظمی، مدیرعامل شرکت هنزا نیز در این نشست، پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس را از نظر حجم کاری و وسعت طرح، در ردیف چند پروژه بسیار بزرگ عمران شهری ایران دانست و تاکید کرد: قیمت تمام شده چنین پروژه ای که از لحاظ مقیاس مهندسی ۳۰ هزار مترمربع سطح عرشه دارد، تنها در بخش اجرایی بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان است .

وی با بیان این مطلب افزود: پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس در رده پروژه‌های عمران شهری بزرگ محسوب می شود که برای این پروژه بسیار بزرگ طرح موضوع شده و مشاوره‌های زیادی انجام دادیم و جهت پیشرفت مناسب کار لازم است که ارکان پروژه و دست اندرکاران و همه دستگاه های تاسیساتی و اجرایی همکاری لازم را داشته باشند .

ناظمی از آماده سازی طرح هدایت ترافیکی جدید برای روزهای بعد از افتتاح فاز SQ (میدان فاز همسطح) این پروژه خبر داد و گفت: ما روی برنامه ترافیکی پارت های B و C پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین - میدان قدس تغییراتی را خواهیم داشت که با پیش رفتن کارها اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت .

مدیرعامل شرکت هنزا همچنین تاکید کرد: بسیاری از مشکلات پیش روی این پروژه با توجه ویژه شهردار اردبیل و مسوولان مرتفع شده و برای ادامه عملیات پروژه نیز به تکمیل نیروی انسانی کارگاه نیازمندیم .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619157
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.