امیر خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: مسابقات شمشیربازی کشوری بانوان نونهال در 25 فروردین‌ماه روز جمعه در سالن مسابقات شهید کلاهدوز در مجموعه ورزشی شیرودی تهران به میزبانی فدراسیون شمشیربازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات استان البرز همچون مسابقات سال‌های گذشته توانست 3 جایگاه را در رده سنی زیر 10 سال به خود اختصاص دهد، بیان کرد: تینا سحرخیز و مهناز روزبهانی در رشته فلوره به ترتیب موفق به کسب جایگاه اول و دومی و نگین فزونیان در رشته سابر موفق به کسب جایگاه سومی و مدال برنز شدند.

خیابانی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری پسران نونهال که روز پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه در سالن مسابقات شهید کلاهدوز در مجموعه ورزشی شیرودی تهران به میزبانی فدراسیون شمشیر بازی برگزار شد، ادامه داد: در این مسابقات استان البرز توانست 2 جایگاه را در رده سنی زیر 10 سال و 14 سال را به خود اختصاص دهد.

دبیر هیئت شمشیربازی با بیان اینکه در رده زیر 10 سال علی‌احمد نائینی در رشته اپه موفق به کسب جایگاه سومی و مدال برنز شد، افزود: در رده سنی زیر 14 سال نیز پرهام سلیمی در رشته فلوره موفق به کسب جایگاه سومی و مدال برنز شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619137
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.